Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa te kateelliset

Vierailija
17.12.2020 |

Miksi te kiukuttelette jos joku ostaa omilla rahoillaan itselleen jotain kivaa. Esimerkkinä tuo Vesa Keskisen viimeisin Lamborghini. Kauheaa ruikutusta kuinka joku voi hassata yli miljoonan haluamaansa autoon. Miettikää paljonko veroja tuosta Keskinen on maksanut valtiolle.
Itse ostin kellon joka maksoi 20000 ja sukulaiset valittavat kuinka pitää ökykelloja ostella. Omalla työlläni olen joka pennin tienannut. Kaveri teki viime talvena maailman ympäri reissun ja työkaverit länkyttävät siitä vieläkin joka viikko.
Miksi te kateelliset kiukuttelette jos joku käyttää ansaitsemiaan rahoja haluamallaan tavalla?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri sen kateuden takia.

Vierailija
2/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans ymmärrä. Rahaa se vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itse ansaittuja, vaan kyykytettyjen työläisten selästä revittyjä verirahoja!

Vierailija
4/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaiseksi tulokatoksi 50 000 vuodessa, kaikki yli menevä maailman köyhien ja riistettyjen kehitysapurahastoon!

Vierailija
5/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itse ansaittuja, vaan kyykytettyjen työläisten selästä revittyjä verirahoja!

Käsittääkseni ihmiset hakevat itse töihin Vesa Keskiselle. Ei se Keskinen ketään pakota sinne Tuuriin töihin.

Vierailija
6/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo koulussa opetettiin, että jos meinaa purkkaa jauhaa, pitää tuoda koko luokalle.

Jos Vesa haluaa Lambon, pitää ostaa muillekin! Muuten ei oo reiluu!

Vierailija
7/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaiseksi tulokatoksi 50 000 vuodessa, kaikki yli menevä maailman köyhien ja riistettyjen kehitysapurahastoon!

Miksi minun pitäisi elättää köyhiä laiskajaakkoja jotka makaavat kotona ja valittavat että ei huvita tehdä mitään?

Vierailija
8/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovellu suomalaiseen nöyryyteen ja itsensä alentamiseen, että jotain itselle ostettaisiin. Saati jos se on kallista ja "turhaa", hyvä tavaton sentään!

Ei kai se pelkästään kateutta ole. En minäkään ymmärrä miksi pitäisi kellosta maksaa tuhansia mutta sinulle siinä oli jotain tärkeää ja merkityksellistä. Omat rahani taas käytän johonkin, mitä moni varmasti kummastelee.

Vierailija
9/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit haluavat tänne neuvostomeiningin.

Vierailija
10/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni ihmiset hakevat itse töihin Vesa Keskiselle. Ei se Keskinen ketään pakota sinne Tuuriin töihin.

Tää. Kiitollisuuden paikka jopa.

Vierailija
11/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain epäonnistunut luuseri

Vierailija
12/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi elättää köyhiä laiskajaakkoja jotka makaavat kotona ja valittavat että ei huvita tehdä mitään?

Se on valkoisen heteromiehen taakka tässä maailmassa! Ja kiitosta on turha odottaa!

Vierailija
13/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Tienaat sen 50 000 etkä hiluakaan enempää, niin ei tarvi elättää muita.

Vierailija
14/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Tienaat sen 50 000 etkä hiluakaan enempää, niin ei tarvi elättää muita.

Jokainen tienatkoon sen verran mitä osaa. Ei mitään rajoitteita.

Vierailija
15/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toimeentulotuen asiakkaan olen samaa mieltä, kuten siitäkin että jotkut työssäkäyvät ovat minulle kateellisia.

Vierailija
16/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin toimeentulotuen asiakkaan olen samaa mieltä, kuten siitäkin että jotkut työssäkäyvät ovat minulle kateellisia.

Siis ihmettelen tuota jälkimmäistä. Sori oon vähän vodkaa maistellut

Vierailija
17/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon palkka saisi olla korkeintaan 10x firman vähiten tienaavan palkka. Tämä joka firmaan säännöksi.

Vierailija
18/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet varsinkin ovat rahasta niin helkatin kateellisia, ainakin täällä meidän kulmilla.

Minusta jokainen tehköön mitä lystää rahoillaan.

Ja, totta sekin on että jotkut työssä käyvät ovat kateellisia työttömille.

Vierailija
19/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aidosti toivon, että tämä on nyt trollausta.

Yrittäjät, kuten vaikkapa nyt tuo Vesa K., voivat luoda valtavan määrän työpaikkoja. Erityisesti Tuurin kohdalla merkitys on todella näkyvä työpaikkojen ja verorahojen osalta.

Ja kyllä, yrittäjät joutuvat välillä tekemään ratkaisuja (lomautus, irtisanominen), jotka ovat työntekijälle epäsuotuisia, mutta ymmärrät varmasti, ettei yrittäjä kuitenkaan voi loputtomiin kassasta elvyttää tilannetta.

Heikossa taloudellisessa tilanteessa, saatikka konkurssin partaalla, oleva yritys hyödyttää vielä vähempää osaa työntekijöistä kuin marginaalisempaan ryhmään kohdistuva haitta.

Vierailija
20/22 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän rikkaiden solidaarisuus vähenee? Olen vielä saamapuolella, mutta alkanut ajatella, että jokainen pärjätköön sitten omillaan.