Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudutte lyhyet ja vähän pyöreät naiset?

Vierailija
10.05.2014 |

Itse olen 158 cm ja vähän pyöreä. Kaupat ovat täynnä niitä väljiä paitoja ja kun sellaisen pukee päällensä niin lyhyt näyttää tosi läskiltä. En tykkää. Itsellä on kuitenkin vyötäröä ja se ainut kapea kohta piiloituu löysän paidan alle ja näyttää tosi tantalta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskien ja persjalkaisten kannattaa mennä yhteen muslimin kanssa niin voi pitää kaapua ja lyllerrellä koko elämä lastenrattaita työnnellen kelaan ja takaisin.

Vierailija
2/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika,piukka vyötäröltä,hyvin istuvat farkut,korkkarit, joilla opettelet kunnolla kävelemään. Näytät hyvältä,katson perääsi.

m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alle 150cm ja ylipainoinen. Muuten näytän oikeinkin nätiltä tämän kokoiseksi mutta vaatteet on todella ongelma. Yleensä käytän ihan vain farkkuja ja jotain yksinkertaista, yleensä tiukkaa paitaa. Koska en tiedä miten pukeudutaan pysyttelen aika basic tyylissä. Meikillä, hiuksilla ja asusteilla sitten persoonallisuutta enemmän esiin

Vierailija
4/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saman kokoisena ja mallisena suosin istuvia vaatteita eli ei löysiä vaatteita, mutta se ei myöskään tarkoita makkarankuorta.

Vierailija
5/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lyhyt/pitkä, ylipainoinen/alipainoinen pukeutuu oman halunsa mukaan 

Vierailija
6/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda telttatunikat, ne eivät pue tosi lyhyttä. Pepun peittävä ok, mutta usein alkavat lähestyä polvea lyhyellä ja näyttää pahalta. Istuvat vaatteet ovat parhaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi