Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipu oikealla puolella kylkiluiden alla

Vierailija
02.05.2014 |

Minulla on jo jonkin aikaa tuntunut kipua oikealla puolella ylävatsaa heti kylkiluiden alapuolella. Pystyn olemaan ilman särkylääkkeitä, mutta kipu on jotenkin jymähtänyt. Minulla on refluksitautioireita, mutta en tiedä liittyykö tämä nyt siihen. Voiko tämä olla lihasjumi? Minulla menee lihakset todella helposti jumiin? Vai sappioireita? Viisi vuotta sitten kun olin raskaana niin minulla oli samanlaista kipua, mutta se oli silloin tosi kovaa.... Pystyisikö joku auttamaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oireili sappi aika lailla noin... Oikea kylki ja hartiat. Kokeile mennä vasemmalle kyljelle ja jos se asento tekee todella pahaa,voi olla sappikipua. voi olla refluksiakin tai jotain muutakin toki...

Vierailija
2/6 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan vain lihasjumi. Mulla oli joku aika sitten samanoloisia oireita. Kokeilin ensin renniet yms. närästyskääkkeet, ei auttanut. Kävin sitten hierojalla joka totesi, että tosi paha lihasjumi kyljessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappi. Sappirakko sijaitsee juuri tuolla, ja sieltä menee sappitiehyet pohjukaissuoleen.

Muuten voisi sanoa maksa, mutta maksassa ei ole tuntoa.

Vierailija
4/6 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko maksa kohta poks vai oisko sittenkin sappikivet?

Vierailija
5/6 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lääkäri juuri vastaavaa on tutkinut - maksaa, vahvoja närästyslääkkeitä, helicobakteeria. Mieti, mitä särkylääkkeitä vedät, sillä voi olla vatsahaava, vaikkei olekaan ihan tyypillistä oiretta.

Vierailija
6/6 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli/on kipua juuri tuolla alueella kuukautisten aikaan. Endometrioosia on epäilty mutta laparoskopiaa ei ole tehty.

Tuntuu kuin kylkiluun alla olisi poksahtava kipeä pallo ( siis mitään palloa ei ole, mutta tuntuu kuin siellä olisi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan