Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummassa lahkeessa palstan miehet pitävät kaluaan?

Vierailija
10.05.2014 |

Kummassa lahkeessa palstalla pyörivät miehet pitävät kaluaan? Oma mieheni pitää sitä aina vasemmassa lahkeessa ja kun olen tähän syytä kysynyt, niin "siellä minä olen aina pitänyt". Juu ja hän ei ole siis todellakaan vasemmalle idiologisesti kallellaan....

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmassa. ja on muuten iso.

Vierailija
2/22 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä se ei yllä kyllä sinne lahkeeseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelen aina aika ajoin, ettei mene kieroon. 

Vierailija
4/22 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan oikeaan. Ja jossain vaiheessa kalu vaihtaa itsekseen vasempaan.

Muistelen, että luin jostain, että ihmiset ovat keskimäärin hiukan vasemmalle "kallellaan", että miehen vasen kives on alempana, naisen vasen rinta on yleensä isompi. Samoin vasen jalka on hiukan isompi jne..

Vierailija
5/22 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:30"]

Muistelen, että luin jostain, että ihmiset ovat keskimäärin hiukan vasemmalle "kallellaan", että miehen vasen kives on alempana, naisen vasen rinta on yleensä isompi. Samoin vasen jalka on hiukan isompi jne..

[/quote]

Minulla oikea rinta on isompi, samoin oikea jalka ja oikea käsi.

Vierailija
6/22 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:30"]

[/quote]

[/quote]

Oisko jotain tekemistä kätisyyden kanssa?

Vierailija
7/22 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kalun paikasta tehdä päätelmiä sen perusteella, kummalla puolella päätä miehen jakaus on? 

Vierailija
8/22 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummassakaan lahkeessa, kun on niin pieni, ettei se ole mahdollista.

Vierailija
9/22 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:30"]

[/quote]

[/quote]

Oisko jotain tekemistä kätisyyden kanssa?

[/quote]

oo, olen oikeakätinen ja oikearintainen.

Vierailija
10/22 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Friikki!!!

Vierailija
11/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmassa aina! Olen niin tottunut siihen siellä että käveleminenkin on ihan outoa jos laittaa oikeaan lahkeeseen... Silläkin voi olla jotain tekemistä että ainakin itse umpi oikeakätisenä tulee pidettyä paljon enemmän kamaa oikean puolen taskuissa ja jos siellä roikkuisi heppi, niin se olisi tiellä tavaroita(avaimet, puhelin jne.) kaivellessa.

Vierailija
12/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lahkeessa voi pitää, pullottaa ikävästi. Vedän sen tuonne taakse pyllyvakoon. Siinä se on huono puoli, että se joskus kurkistelee sitten selkäpuolelta ulos housuista kun kumartuu vaikka.

Vierailija
13/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä spiraalin muotoon kääriytyneenä.

Vierailija
14/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kummassakaan lahkeessa, kun on niin pieni, ettei se ole mahdollista.

Sama juttu. On niin pieni, että siinä se jöpöttää keskellä eikä ole mitään ongelmaa saada sepalusta kiinni.

"Kalu lahkeessa" on niitä jännämiesten juttuja.

Vierailija
15/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis riittääkö monilla miehille vehje lahkeeseen asti vai onko tää joku trollikeskustelu :O

Vierailija
16/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se lepää keskellä kassien päällä.

17/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu juttu, olen joskus naisena tätä pohtinut. Nykyajan housumuoti on tosi ärsyttävää, sellaista persauksissa roikkuvaa. Eli varmaan se heppi vaan roikkuu siinä keskellä, housujen haaraosa roikkuu puolivälissä reittä joten aikamoinen jännämies saa olla, ennenkuin heppi ulottuu lahkeeseen asti. 

Mutta millaista oli ennen vanhaan? Miettikääpä vaikka joitain Napoleonin aikaisia säämiskähousuja.  

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
18/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä lahkeessa voi pitää, pullottaa ikävästi. Vedän sen tuonne taakse pyllyvakoon. Siinä se on huono puoli, että se joskus kurkistelee sitten selkäpuolelta ulos housuista kun kumartuu vaikka.

Mä olenkin ihmetellyt, miks niin monella miehellä on länkisääret.

Vierailija
19/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kullin oikeaan lahkeeseen koska se vasempaan mahdu, siellä kun on lompakko täynnä useamman valtion käteistä  kuin joissa suurin osa käynytkään ja luottokortteja kuin sillä suurimmalla osalla käteistä.

Vierailija
20/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Hassu juttu, olen joskus naisena tätä pohtinut. Nykyajan housumuoti on tosi ärsyttävää, sellaista persauksissa roikkuvaa. Eli varmaan se heppi vaan roikkuu siinä keskellä, housujen haaraosa roikkuu puolivälissä reittä joten aikamoinen jännämies saa olla, ennenkuin heppi ulottuu lahkeeseen asti. 

Mutta millaista oli ennen vanhaan? Miettikääpä vaikka joitain Napoleonin aikaisia säämiskähousuja.  

Et ole vissiin käynyt ulkona moneen vuoteen? Löysät hiphoppari-housut ovat kadonneet nuorison päältä tyystin ja tilalle tulleet kapeat pillifarkut, jotka eivät roiku mistään.