Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa siirsin kuukautisia mutta silti alavatsakipuja ja ruskeaa vuotoa

Vierailija
17.12.2020 |

Elikkäs päätin siirtää kuukautisiani noin viikko sitten, eli en pitäny e-pillereitteni neljän päivän taukoa vaan jatkoin heti seuraavasta liuskasta. Ekana päivänä ei tullut mitään, mutta sitten alkoi tulla ruskeaa vuotoa mikä on vain muuttunut runsaammaksi ja punaisemmaksi ja alavatsaan sattuu vähän väliä. En tiedä mistä on kyse, koska monilla kuukautisten siirto ei ole tuottanut yhtään vuotoa seuraavina päivinä. Tämä on ensimmäinen kerta kuin siirrän kuukautisia ja olen käyttänyt samoja pillereitä nyt tämän vuoden kesästä asti, jossa yhdessä kohtaa oli noin 2 kuukauden tauko koska en saanut hankittua aikaa neuvolaan enkä saanut hankittua reseptiä pillereille. Voiko tämä johtua siitä 2 kuukauden tauosta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy aina näin kun yritän jättää taukoviikon välistä, jatkuu sitten siihen asti kunnes pidän taukoviikon. Lääkärit ja terkkarit ovat vaan todenneet, että kaikille menkkojen ei siirtäminen sovi ja that's it. Ehkä pillerimerkin vaihtaminen voisi auttaa.

Vierailija
2/3 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne kuukautiset oikeesti niin hirveesti välitä noista pilsuista. Itellä tiputteli samoin ja sit taas tuli usiammat valemenkat kun olin tullut raskaaksi pillereitä syödessä. Tuuripeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppasi ei vain ole tottunut siirtoon, jos syöt useammin kaksi liuskaa putkeen, välivuoto jää pois kun keho tottuu. Näin ainakin minulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme