Facen arkikuvahaaste: miksi ne kuvat on näin?
Viisi kuvaa ja kaikki viisi näkyy sillai samassa "ikkunassa" tai kommentissa, kaksi isompaa ylhäällä ja kolme pienempää alhaalla? TArkoittaako se että tuo ihminen on ladannut ne samaan aikaan facen seinälle seinäkuvaksi?
Jos mä lataan seinäkuvia, niin ne näkyy yksi kerrallaan sitä mukaa kun kuva on ylimpänä seinällä. Sit se taas jää alemmaksi, kun teen lisää päivityksiä tai lataan lisää kuvia, eikä näy tolleen nätisti viiden kuvan kimppuna. Onko jossain joku asetus, mikä pitää käydä valitsemassa.
Ja onko tosiaan niin, että nykyään ei facen etusivulla enää näe kohtaa, missä on kaikki sillä hetkellä onlinessa olevat kaverini?
Kommentit (3)
No mulla tuli automaattisesti sellainen kuvakollaasi kun latasin 5 kuvaa yhtä aikaa seinälle. Eli kansiosta ctrl alhaalla valitsin viisi kuvaa. Ja kyllä mulla näyy edelleen kaverit jotka ovat onlinessa.
Ok, kiitos. Mulla on sit jäänyt kollaasi muodostumatta sen takia, kun en ole kerralla kaikkia viittä ladannut.
Höh, ehkä mä en ole huomannut sitä online-kavereiden kohtaa. Täytyy tsekata uudelleen.
Kiitos. ap.
Varmaan ladannut appsin, jolla tehnyt kuvista kollaasin. Näin saatu kaikki yhteen kuvaan.