Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä äitienpäiväfloppi, Vuosaaren viikingit!

Vierailija
10.05.2014 |

Vuosaaren viikingit järjestää tänä viikonloppuna fudisturnauksen kotikentällään junioripelaajille. Turnauksessa pelataan tänään ja huomenna kello 9.00 alkaen, joka tietysti rajoittaa perheiden äitienpäivän viettoa. Moni tulee paikalle toiselta puolelta pk-seutua ja jopa kauempaakin. Mummot jäävät kyläilemättä, äitienpäivänkahvit juomatta ja brunssit sekä lounaat väliin. 

Turnauksesta voisi jäädä pois, mutta kun sinne on joukkue ilmoitettu, eivät junnupelaajat oikein voi pettää omaa tiimiään ja jäädä kotiin. 

Yritin tänään antaa muutamalle Viikinkien puuhaäidille asiasta palautetta, mutta sain vain ilkeät naurut ja kommmentit siitä, että omapa on asianne. En viitsinyt enää jatkaa, että meilläpäin on tapana viettää äitienpäivää ja mennä lounaalle isovanhempien. ilmeisesti itähelsinkiläiset eivät vietä tällaisia ikivanhoja perinteitä vaan ovat ottaneet modernimman asenteen. 

Kyllä oittaa päähän. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama turnaus raivostuttaa meiläkin. Eikö niillä liiku mitään päässä?

Vierailija
2/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, Itä-Helsingissäkin vietetään äitienpäivää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat. Ehkä Viikkarit ajatelleet että mukavaa tekemistä myös äideille, niinsanottu lahja sekin että voitte nähdä oman junnunne pelaamassa. Niille se merkitsee koko maailmaa. Nyt toi itsekäs asenne pois!

Vierailija
4/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL, mukavaa tekemistä? Kykkiä jossain kentän laidalla: plus kymmenen astetta ja vettä ripsii... Jee

Vierailija
5/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, Itä-Helsingissäkin vietetään äitienpäivää...

Vierailija
6/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttöjen jumppaesitykset on huomenna. Nuoremman on klo 10.30 ja vanhemman 14.30. Ja sen verran "kaukana" ettei välissä ehdi käymään kotona. Kiva tietysti katsoa omien lasten esityksiä, mutta mielummin olisin katsonut ne jonain muuna päivänä.

Vierailija
7/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paras tapa tehdä asialle jotain on jättää tapahtuma väliin. Pelejä tulee lisää niin paljon kuin jaksaa pelata, mummot on epävarmoja ens vuoden juhlijoita. Asiat tärkeysjärjestykseen.

Yksi joka menetti mummonsa yllättäen, viime äitienpäivä meni töissä, seuraavana piti juhlia. Nyt juhlitaan vain hautajaisia! :(

Vierailija
8/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kannattaa jättää menemättä, ihme urputtajat

Vierailija
9/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:39"]Heh, Itä-Helsingissäkin vietetään äitienpäivää...[/quote]

Kai siellä äitienpäivää vietetään, mutta isänpäivää varmaan harvemmin :D

Vierailija
10/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jättäkää se väliin sitten, jos äitienpäivä on tärkeämpi. Mikä on ongelma?

Vierailija
11/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella iloinen, että lapseni harrastaa. Pelejä on hauska seurata ja kuskaan lastani mieluusti turnauksiin ja harrastuksiin. Näin yksinhuoltajana ei vain ole kivaa,  ettemme pääse jo melko vanhan äitini ja isäni kanssa brunssille toiselle paikkakunnalle.  Ehkä näitä äitienpäiviä ei enää ole äidilläni monia. Nieleskelin kyyneliä kun Viikinkien naiset nauroivat asiallisesti antamalleni palautteelle. 

Lastanikin harmittaa niin, että tuli kyyneleet. Hän on käynyt hankkimassa lahjan minulle omilla rahoillaan ja olisi halunnut viettää aikaa huomenna minun ja mummon kanssa. Teki suloinen äsken kakkuakin minun pienellä avustuksella. 

Vierailija
12/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se peli varmaan kahtatoista tuntia kestä? Ja eihän sinne kentän laidalle ole pakko koko perheen voimin lähteä. Osa lähtee mummolaan ja osa sinne peliin.

Vierailija
13/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turnauksiin ilmoittaudutaan aikaisemmin ja voi myös laittaa että lapsi ei mene. Mikä ongelma?

Vierailija
14/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti mikä ihme ongelma tässä on? Jätätte menemättä ja osallistumatta, se on niin yksinkertaista. Todennäk saat lapsesi vihat niskaan jos on kovin intohimonen harrastaja ja odottanut peliä, mut sit otatte sen riskin ja lopetatte ton ininän. Jestas

Vierailija
15/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turnauksen voisi jättää väliin, mutta sitten muut joukkuekaveritkaan eivät pääse kun pelaajat ovat kortilla. Vaikea on pojan sanoa, että en tule. Joukkueen turnausmaksukin on maksettu. 

Vierailija
16/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:46"]

Olen todella iloinen, että lapseni harrastaa. Pelejä on hauska seurata ja kuskaan lastani mieluusti turnauksiin ja harrastuksiin. Näin yksinhuoltajana ei vain ole kivaa,  ettemme pääse jo melko vanhan äitini ja isäni kanssa brunssille toiselle paikkakunnalle.  Ehkä näitä äitienpäiviä ei enää ole äidilläni monia. Nieleskelin kyyneliä kun Viikinkien naiset nauroivat asiallisesti antamalleni palautteelle. 

Lastanikin harmittaa niin, että tuli kyyneleet. Hän on käynyt hankkimassa lahjan minulle omilla rahoillaan ja olisi halunnut viettää aikaa huomenna minun ja mummon kanssa. Teki suloinen äsken kakkuakin minun pienellä avustuksella. 

[/quote]

No nyt kyllä tuntuu, että mielensäpahoittamisesta saadaan tässä enemmän nautintoa kuin oikesta toiminnasta. Tottahan mummot ja äitienpäiväaktiviteetit voi ihan itse priorisoida ylemmäksi ja olla itkemättä viikinkien tylyyttä. On kai niitä turnauksia usemmain kuin kerran vuodessa?

Vierailija
17/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessämme on kaksi henkilöä, minä ja lapsi. Kiitos kauniista ja ystävällisestä neuvosta,  toisen lähteminen brunssille ei oikein ole hyvä idea äitienpäivänä.  Turnaus kestää kello 9.00 - 17.00 välisen ajan. Siis ei ihan 12 tuntia. 

Vierailija
18/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä ymmärtää sellainen juttu, että äitienpäivänä pelataan jalkapalloa. Niin junnut kuin aikuisetkin, niin ollut lähes aina ja tulee olemaankin.

On sit kyse Itä-Helsingistä tai Pohjois-Karjalasta.

Vierailija
19/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän viisihenkisessä perheessä tuo Viikinkien turnaus ei ole niin ikävä juttu kuin yksinhuoltajalla yllä. Mutta ihan periaatteesta tämä jää meillä ja koko joukkueella väliin ensi vuonna. Olen jojo jatkossa,  joten voin vaikuttaa asiaan. Lisäksi kerron tästä monelle, niinhän se on, että huono kello kuuluu kauas.  

Vierailija
20/40 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää käymästä klo 17 jälkeen mummolassa? Vai onko mummo niin raihnainen että nukahtaa jo tuolloin?