Miten vastaisit työhaastattelussa
seuraavanlaiseen kysymykseen: Kerro jokin asia, mitä et halua, että kuulen jostakin muualta.
Kommentit (11)
Enpä keksi mitään sellaista minusta, jota pelkäsäisin teidän kuulevan. Mikäli jollakin on jotakin mielestään ikävää kerrottavaa minusta, niin totta kai haluaisin itsekin siitä kuulla, mutta ihan rehellisesti olen sen verran tavallinen työntekijä ettei minusta ole mitään repäiseviä paljastuksia tehtävissä. (Ja pitäisin haastattelijan kysymystä hieman hölmönä)
Vastaisin varmaankin että en haluaisi jotta sm-harrastukseni tulisi heidän tietoonsa kirtoteitse, joten kertoisin siitä heille suoraan.
Olen saanut potkut koeajalla. Nykyinen pomoni ei tiedä tätä, toivottavasti ei saa tietääkään. Eri paikkakunta. Syy ei ollut tosin itsestäni johtuva, olen kertonut sen moneen kertaa täälläkin, kun näistä kysytään. Edellinen pomoni tiesi, kun se oli samalla paikkakunnalla ja silloin halusin, ettei se tieto tule muualta. Nykyinen on kokonaan eri maakunnassakin. Sain töitä siitä huolimatta. Nykyinen pomo ei ehkä ymmärtäisi, kun hän itse on antanut potkut kerran ja silloin on ollut syynä työntekijän tohelointi ja laiskottelu.
*Syön räkääni, haistelen alushousujani, kusen suihkussa ja mun mielestä pieruni haisevat hyvältä*
Ihan oikeasti, todella tyhmä kysymys. Vastaisin varmaan piruuttanikin, että en soisi sinun kuulevan, että vaimosi/miehesi pettää :D
Onko tämä nyt uusi tapa kysyä naisilta oletko raskaana?
Olen hyvin lyhytpinnainen ja aggressiivinen työntekijä, enkä suostu nuolemaan kenenkään persettä. Tuon olen (kauniimmin) sanonutkin haastattelussa ja silti saanut paikan.
Pälyilisin ympärilleni ja raastaisin kynsinauhojani, sitten kurottautuisin haastattelijaa kohti ja hengähtäisin hermostuneesti : Oikeastaan en saisi puhua tästä, mutta nyt kun kysyttiin niin olen FBI:n agentti, älkää vaan kertoko kenellekään
"Voisin kertoa, muttasitten joutuisin eliminoimaan sinut." Ja leveä hymy.
"Voisin kertoa, muttasitten joutuisin eliminoimaan sinut." Ja leveä hymy.
Ihan käsittämätön kysymys työhaastattelussa. Onko tarkoitus, että paljastaisi jonkun luurangon kaapistaan? Minä en osaisi vastata tähän mitään. Kysymys kertoo kysyjästä enemmän kuin vastaajasta. Pitäisin kysyjää todella outona ja vastenmielisenä.