Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa on sopivaa puhua seksistä nettideitin kanssa?

mies kysyy
17.12.2020 |

Olemme keskustelleet n. 2 kuukautta välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta viime aikoina suht paljon. Naiselta on alkanut tulemaan hintsejä tyyliin "Olispa jotain väsyttävää tekemistä niin voisi nukkua paremmin ;)" tai "olipa raikastava suihku. Tässä heilun nakkena ja kirjoittelen sulle ;)"

Tähän mennessä en ole sen rujommin uskaltanut vastata, koska edellinen nettideitti lopetti kirjoittamisen samantien kun sana seksi mainittiin...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen puhuis seksistä ennen kuin on suudeltu.

Vierailija
22/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei taida olla aloittajan pelisilmä ihan kohdallaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä keskustelut toisen kanssa etenee vaiheittain eli et lataa heti tiskiin kommentteja "otatko takaapäin?" vaai kumpikin ruokkii keskustelua, joka saattaa päätyä edellämainittuun asiaan. Yllä tuli jo pari hyvää vihjailevaa jatkoa noihin naisen laittamiin viesteihin.

Vierailija
24/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettepa hitaita tutustumaan, jos ette ole jo livenä tavanneet. Jos mies alkaa juttelemaan seksistä ennen tapaamista, tulee minulle käsitys, että saattaa olla pelkän seksisuhteen perässä. Livenä vasta tiedän, saattaisiko seksi edes kiinnostaa kyseisen miehen kanssa.

Juuri tän vuoksi kysynkin. Mukavan tuntuinen ja nätti nainen kyseessä enkä halua, että hän ajattelee minua jonain seksin vonkaajana. Mutta kun hän itse laittaa vihjailevia viestejä niin onkohan niihin sopivaa vastata yhtä "tuhmasti" ilman tuota vonkaajan stigmaa...

Mitäpä jos toimisit kuten sinusta itsestäsi tuntuu luontevimmalta sen sijaan että miettisit sitä kautta mistä se toinen mahdollisesti pitää. Vain olemalla oma itsesi voit löytää sinulle sopivan kumppanin, et laskelmoimalla.

Vierailija
25/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ap noihin pysty enää vastaamaan noilla hyvillä vastauksilla mitä edelle jo ehdotettiin, niin kokeiles laittaa ihan vaan vaikka että "kiva leffa tulee tänään, olispa kiva jos olisit tuossa kainalossa sitä mun kanssa katsomassa".

Ei tarvi (eikä saa) olla mitään pervoa, kunhan kerrot että läheisyys kelpaisi.

Vierailija
26/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettepa hitaita tutustumaan, jos ette ole jo livenä tavanneet. Jos mies alkaa juttelemaan seksistä ennen tapaamista, tulee minulle käsitys, että saattaa olla pelkän seksisuhteen perässä. Livenä vasta tiedän, saattaisiko seksi edes kiinnostaa kyseisen miehen kanssa.

Juuri tän vuoksi kysynkin. Mukavan tuntuinen ja nätti nainen kyseessä enkä halua, että hän ajattelee minua jonain seksin vonkaajana. Mutta kun hän itse laittaa vihjailevia viestejä niin onkohan niihin sopivaa vastata yhtä "tuhmasti" ilman tuota vonkaajan stigmaa...

Mitäpä jos toimisit kuten sinusta itsestäsi tuntuu luontevimmalta sen sijaan että miettisit sitä kautta mistä se toinen mahdollisesti pitää. Vain olemalla oma itsesi voit löytää sinulle sopivan kumppanin, et laskelmoimalla.

Hei, on paljon ihania miehiä jotka eivät osaa pukea ajatuksiaan sanoiksi. Eivät sitten mitenkään.

Mun mies on maailman ihanin nallekarhu, muttei kyllä olisi mua millään chat-keskustelulla hurmannut.

On ihan ok pyytää vinkkiä.

Vierailija
27/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaa sinua, huvin vuoksi.

Vierailija
28/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap tavata mahdollisimman pian. Livenä sen näkee, onko kiinnostusta. Oman Tinder kokemukseni mukaan naiset ovat yleensä halunneet seksiä 4-6 tapaamiskerralla.

Vierailija
29/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tajuta... että joku on noin yksinkertainen/ vihjailee tuolla tavalla kuin tuo nainen aloituksessa. :D

No , toki ihan vapaa maahan tämä on....

Vierailija
30/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on 2 vaihtoehtoa.

1. joko se nainen haluaa vihjailla sulle, että on valmis seksiin sun kanssa sitten kun tapaatte ja sinussa on vetovoimaa

2. se testaa sua, että alatko muna pystyssä kyselemään lempiasentoja. Jos alat niin viestittely loppuu siihen.

Vierailija
31/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy hyvä mies ja mene sen naisen luokse! Pilaat koko homman vatuloinnilla. Miehen kannattaa ottaa asiakseen viedä asioita eteenpäin ja saada treffit tapahtumaan. Jahkaileva kuhnuri ei ole seksikäs ja haluttava. Sellainen mies jonka kanssa kaikki asiat sujuu ja etenee kuin luonnostaan on mies jollaisesta naiset haaveilee.

t. mies

Vierailija
32/32 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä ei kannata puhua suoraan, vihjailevasti korkeintaan, mutta ei irstaan kaksimielisesti. Se voi olla vaikeaa. 

Miksi siitä seksistä pitäisi puhua? Mitä siinä on puhuttavaa etukäteen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi