Pitääkö keksimainoksistakin tehdä kaksimielisiä??
Joku Bellavita-keksimainos.
Nainen: -kyllä taas jaksaa, kun saa hyvää aamukeksiä.
Mies:- keksiä?
N:-Nii-in, tätä Bellavita-keksiä. Ota säkin.
M:- Jaaaaaa, keksiä....
Jotenkin noin se mainos meni.
Miksi kaikista mainoksista pitää tehdä seksistisiä, vaikka itse tuote ei liittyisi seksiin mitenkään.... :-O
Kommentit (20)
Pissis luukee, että kelpaa vihdoin pojille kun on seksikäs ja syö sitä keksiä.
Varmaan aika surkea tuote, en osta. Kyllästyttävät tuollaiset mukavitsikkäät mainokset. Mainokset ylipäänsä kyllästyttävät, niitä kun tunkee joa tuutista nykyään.
Äiti kotona ostaa intona keksiä, kun sitä kautta mies ihastuu häneen uudestaan ja intohimoisesti.
Se toimii, nimittäin hyvä mainos on mieleenpainuva. Ainakin sinä näytät muistavan mainoksen.
Vaikka typerän mainoksen muistaakin, en itse ainakaan ole ostanut noita keksejä. Tosi ärsyttävä on.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:01"]Se toimii, nimittäin hyvä mainos on mieleenpainuva. Ainakin sinä näytät muistavan mainoksen.
[/quote]
Muistan minä astuneeni koiranpaskaankin ja varoneeni pitkään tekemästä samaa.
Mun 11v. poika hokee joskus tuota mainosta kyllästymiseen asti.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:01"]Se toimii, nimittäin hyvä mainos on mieleenpainuva. Ainakin sinä näytät muistavan mainoksen.
[/quote]
No kun just näin sen minuutti sitten ekaa kertaa. Kait mä sen nyt muistan. ;-D
Ap
Joo ja sit se joku allergialääkemainos.
On niin typerä tuote, ettei muulla saa myytyä kuin väkisinvängätylllä seksillä. Mies osti kun olivat -30%-lapun alla, kertoo jo sinänsä tuotteen myyvyydestä kun KEKSI on menossa päiväysvanhaksi. Ihan oli mukiinmenevän makuisia keksejä, mutta ei ne nälän poissa pitämisestä ole kuulleetkaan.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:04"]
[/quote]
No kun just näin sen minuutti sitten ekaa kertaa. Kait mä sen nyt muistan. ;-D
Ap
[/quote]
No kyllähän nyt ihminen suurimman osan lähiajan tapahtumista muistaa, tässä nyt ehkä oli kyse siitä että se jäi kunnolla mieleen (itsekin muistan tänään näkemistäni mainoksista vain sen, muut eivät ole jääneet mieleen vaikka roppakaupalla on tullutkin teeveestä)
Aamubussissa on kiva selittää 4-vuotiaalle, mikä on KAALIMATO klo. 7:25 ja miksi se on tädistä niin hauska juttu, kun sitä kikatellen ja vihjaillen mainostetaan!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:05"]Joo ja sit se joku allergialääkemainos.
[/quote]
Sitä en oo nähnytkään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:59"]
Jotta miehetkin kiinnostuisi.
[/quote]
Ei nyt kuitenkaan ihan näin. Seksiä ja kaksimielisyyksiä lisätään mainoksiin sen takia että se normaalia typerämpi kansanosa saisi lisävahvistusta mies/nainen -stereotypioihinsa. Ja hyvin näyttää toimivan.
Joo on se typerä, mutta seksistinen...?
Joo on se typerä, mutta seksistinen...?
Niimpä! Seksi on yliarvostettua paskaa! Ei se ole niin mahtavaa kun annetaan ymmärtää! Maailmassa on monia monia monia muita paljon paljon paljon parempia asioita! Seksistäminen on mennyt jo yli äyräiden ja hilseen jaa vaikka minkä! Milläköhän sen voisi korvata?
Seksistinen ei tarkoita sitä, että se liittyisi seksiin vaan sitä, että esitetään mies- ja naisroolist stereotypisesti.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:29"]
Niimpä! Seksi on yliarvostettua paskaa! Ei se ole niin mahtavaa kun annetaan ymmärtää! Maailmassa on monia monia monia muita paljon paljon paljon parempia asioita! Seksistäminen on mennyt jo yli äyräiden ja hilseen jaa vaikka minkä! Milläköhän sen voisi korvata?
[/quote]
Ai yliarvostettua? Mun mielestä taas se on aliarvostettua. Ihmisten pitäisi mm pariutua sellaisten kanssa joilla samanlaiset seksihalut. Seksi on pairsuhteen suola. Ei ole suurempaa nautintoa kuin tuntea miehen liikkeet sisällään ja siitä tuleva nautinto.
Jotta miehetkin kiinnostuisi.