Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri täys urpo, ajelee kännissä ja pummaa juttuja jne

Vierailija
10.05.2014 |

Siis miehellä on tämmönen yks tuttu joka elää kuin ääliö! Mun mielestä tollasen ihmisten kanssa ei pitäisi olla tekemisissä, vaan sanoa päin naamaa etten hyväksy sun touhuja. Miehen mielestä kaverin asiat ei kuulu hänelle! Omasta mielestään ei hyväksy kaverin touhuja, ei vaan ilmaise sitä mitenkään. Mun mielestä se ettei sano mitään on hyväksymistä! Ottaa aivoon tommonen että katsellaan sivusta, oman kaverini olisin kyllä haukkunut pystyyn! Olenko nipo joka puuttuu muiden asioihin vai kuuluuko suuttua toiselle sillon kun aihetta on? Onko kohtalotovereita? Millaisia kaverisuhteita noilla miehillä oikein on, omien kavereitten kanssa kyllä voi puhua kriittisestikin heidän (ja mun) valinnoista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kiva tyyppi. Onhan tuo ärsyttävää varsinkin jos läheinen kaveri joka usein kylässä Ei sun tarvi vihaa kantaa, kunhan mies älyää edes hiukan enemmän kuin kaverinsa.............

Vierailija
2/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri on kuitenkin aikuinen ihminen ja jos on tuollainen urpo niin ei siinä auta kavereiden marmatukset.

Toivottavasti miehesi on kuitenkin sen verran aikuinen itse ettei päästä kaveri rattiin tai mene vielä itse humalaisen kyytiin.

Meillä miehellä oli yksi kriminaalikaveri mutta "onneksi" alkoi vokotella minua niin mies ei ole enää tekemisissä. Kuvioissa on myös huumeet ja vankilat ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä kaveri ei onneksi ole usein kylässä (ei ole tervetullut), eikä kuulu niihin läheisiin ystäviin onneksi. Ottaa selin päähän että mies tietää että otan asiasta kierroksia mutta kertoo mulle silti kaverin toilailuista. Olen suoraan sanonut etten halua tietää. Sekin häiritsee että tuntuu oma mies jotenkin munattomalta kun ei sano mitään, mun mielestä periaatteitaan pitää puolustaa ja tuoda mielipiteensä julki vaikka se ei vaikuttaisikaan toisen käytökseen... Yleensä ihailen miestäni, hän on kaikin puolin ihana mies, mutta nyt ottaa aivoon.

Vierailija
4/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tämä tuttu on lääkäri, toistuvasti myös töissä huonossa hapessa. Uskomattoman vastuuntunnotonta ja kuvottavaa noin tärkeää työtä tekevältä ihmiseltä.

Vierailija
5/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun miehellä totaalisen urpo kaveri... ajelee myös kännissä - ollaan soitettu joskus poliisitkin sen perään... kehuu isoilla tuloilla ja seuraavassa käänteessä on lainaamassa rahaa... soittelee päissään yöllä ja herättää meidät... tunkee kylään päissään, vaikka on sanottu, että pitäs olla selvä kun tulee... Ja jos ei yöllä vastata puhelimeen, ilmestyy pimpottamaan ovelle... ja monenmoista harmia on aiheuttanut... tosin viimeinen teko tais olla semmoinen, että isäntäkään ei enää anteeksi anna...

Vierailija
6/6 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa itsekkin kauhean vastuuntuntoinen kun et soita poliiseja tai sun paskahousu ukkosi ei uskalla soittaa poliiseja kun ajelee kännissä -muistappa tämä kun ajaa jonku kuoliaaksi ,että olet kanssarikollinen.

minä soitan aina poliisit jos vähänkin epäilyttää, minulla ei ole ole tommosia selkärangattomia paskiaisia kaverina enkä pidä itseänikään hääppösenä kaverina jos ei uskalla ottaa vastuuta.

sä aloittaja oot yhtä tyhmä ku ukkos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi