Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heterosta lesboksi

Vierailija
10.05.2014 |

No ei voi oikeastaan sanoa, että olen hetero, koska olen nuoresta asti haaveillut myös naisista. Olen siis kaiketi bi-seksuaali. Ihastun kyllä miehiinkin, mutta tuntuu, että miehen ja naisen ajatusmaailma on niin erilainen. Suurin osa miehistä pettää ja nekin, jotka eivät petä haaveilevat jatkuvasti muista naisista. Miksi miehet edes haluavat suhteeseen, kun se ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella?

Olen tosissani harkinnut josko vihdoin uskaltaisin kokeilla suhdetta naisen kanssa. Olen tavallaan niin kyllästynyt miehiin, vaikka eipä minulla kovin monta kokemusta miehistä vielä ole, mutta kun olen katsonut muiden naisten elämää miestensä kanssa, en halua sellaista itselleni.

Onko kukaan "kääntynyt" lesboksi heteroelämän jälkeen? Miten sukulaiset ja muut tutut suhtautuivat? Mistä löysit itsellesi naisen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/5 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta tuosta, mutta sen sijaan on kokemusta kääntymisestä biseksuaalista heteroksi. Elin melko homoa bi-elämää vuosikaudet, kunnes tapasin vaimoni. Sen jälkeen olen huomannut, etteivät miehet kiihota minua lainkaan. Mitä kauemmin olemme yhdessä, sitä vähemmän sama sukupuoli kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erilainen mies, mutta olen aina ollut sinkku :/ kai olen sitten ruma...

Vierailija
4/5 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä, bi-nainen, olen ihastunut naiseen, joka on ollut "aina hetero" kunnes nyt ei olekaan enää varma... En tokikaan ole täysin varma kuinka tosissaan tuo on muuttumisensa kanssa, mutta toivon kovasti että saisin hänet oikeasti ihastumaan itseeni :)

Vierailija
5/5 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.oon alusta asti tiennyt että pidän myös naisista.yläasteella kerroin siitä äidilleni.suuri osa suvusta ei kuitenkaan tiedä.paha siis sanoa miten ne asian ottaa.olen seurustellut pian vuoden ja pikkuhiljaa alkanut tuntumaan siltä että miehet ei oo mun juttu. Älä missään nimessä yleistä että miehet pettää ja himoitsee vieraita.samanlaisia löytyy naisistakin. Kaikkea hyvää sinulle:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi