kukaan ei tykännyt arkihaasteestani!
Sain haasteen, enkä ollut siitä kovin innostunut, mutta päätin tehdä sen sillä en ollut päivittänyt FB:täni pitkään aikaan. Sain vain yhden tykkäyksen, sillä käskin parasta ystävääni menemään tykkäämään siitä. On minulla sen verran ystäviä että olisin voinut saada varmaan 5-10 tykkäystä. Tein pienen kollaasin niistä kuvista, ei ollut vain yksi tylsä kuva. Olin sävyttänyt niitä kuvia sovelluksella. Ärsyttävää, miksi en saanut tykkäyksiä, inhottavaa nolata itseni, sillä pakko minun on laittaa loputkin kuvat!
Kommentit (18)
Siellä on sillai, että voi valita laittaako suosituimmat vai viimeisimmät. Mun päivitykset ei näy niillä, joilla on paljon kavereita, kun heillä on suosituimmat ensin ja se katoaa jonnekin, kun päivitän harvoin. Mutta kuka on tykännyt usein päivityksistäni, näkee omani suosituimmissa ja sitten ne, joilla on viimeisimmät ensin, näkee ne aikajärjestyksessä. Mulla näkyy kaikki, kun olen valinnut aikajärjestyksen. Mutta niitä jää huomaamatta, kun tulee ryhmien päivityksiä niin paljon.
Minun päivityksistä ei paljon tykkäillä, vaikka tykkään itse muiden. Ei ole kysymys juttujen tasosta eikä pärstäkertoimesta, vaan siitä että se joka laittaa eniten tyhmiä juttuja ja rumia kuvia, saa eniten tykkäyksiä.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 11:58"]
Mä poistan kavereistani ne, jotka vielä postailevat niitä noloja arkikuviaan. Kaksi olen jo deletoinut, tuleekohan lisää?
[/quote]
Tervemenoa.
[/quote]
[/quote]
Taivas kun otatte jonkun facebookin vakavasti. Toivottavasti olet jo minut deletoinut
[/quote]
Postaa vaan lisää niitä ahniinmukahauskoja arkikuvia, niin lennät kuin Seppo Rädyn keihäs. Bye bye!
[/quote]
Ilo on minun puolelleni =)
15: Jos noin tiedät oelvan, ei varmaan haittaa, jos et saa tykkäyksiä.
Tai ryhdy laittamaan niitä rumia kuvia.
Se johtuu vain siitä, että ei näy kavereiden feedissä! Facebook on siitä paska, että jos et ole aktiivinen etkä yhteyksissä kenenkään kanssa se katsoo, että sua eikä muita kiinnosta eikä se näytä juttujasi! Käy tykkäämässä ja kommentoimassa itse kavereiden juttuja!
Edelleenkin, käyn kyllä koko ajan fb:ssä tykkäilemässä ja chatissa mutta itse saan kyllä vain n. 2 tykkäystä/päivitys. Näen kyllä kun kaverini ovat fb:ssä, ettå päivitykseni näkyvät heidän etusivullaan.
ap
Ehkä jengi ei nyt vaan tässä vaiheessa jaksa niitä pyykinpesukoneita ja kahvikuppeja tsiigailla saati tykkäillä.
Mä poistan kavereistani ne, jotka vielä postailevat niitä noloja arkikuviaan. Kaksi olen jo deletoinut, tuleekohan lisää?
[/quote]
Tervemenoa.
[/quote]
[/quote]
Tervemenoa.
[/quote]
[/quote]
Taivas kun otatte jonkun facebookin vakavasti. Toivottavasti olet jo minut deletoinut
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:10"]
[/quote]
Tervemenoa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Postaa vaan lisää niitä ahniinmukahauskoja arkikuvia, niin lennät kuin Seppo Rädyn keihäs. Bye bye!
Sama. En usko, että kukaan on oikeasti kiinnostunut kuulumisistani.
ne eivät näy kavereidesi feedissä.
minun kaverilla sama homma, ei ollut päivittänyt pitkään aikaan mitään ja lopuöt kun päivitti, se ei näy muualla kuin omalla seinällän.
kai sun kuvasta haastaa tykkäsi?
Sillä mun kaverilla ainakin näkyi etusivulla mun päivitys. Ei ole sama siis joka haastoi mut.
ap
Myöskin iso osa ihmisistä on kyrpiintynyt arkisaastekuviin jo... Parin kaverin kanssa ollaan seiniltämme blokkailtu heti sen kaverin saastekuvat keltä niitä tulee.
riman alitus oli kun yksi fb kaveri lähtu uudelle kierrokselle arkihaasteessa... Riittää kiitos, ei kymmentä kuvakollaasia yhden ihmisen elämästä kymmenepvää putkeen kiitos.
eli ei ole mitenkään hlökohtaista välttämättä ettei kukaan painele tykkäyksiä. Tosta julkasujen näkyvyydestä en mee sanomaan mitään, se oli joskus muinoin niin et jos ei julkaissu pitkään aikaan niin se ei näkyny kellekään. Luulis että asia ois muutettu? seinähän valitsee nykysin myös enemmän postauksia niiltä, keiden kuvista tykkäilet ja kommunikoit muutenkin. Luulisi että heille näkyisi sinunkin julkaisu pitkänkin tauon jälkeen. Tosin jos et tykkäile muiden jutuista, kommentoi tai kommunikoi niin se voi kai siten jäädä näkymättä muille.
Käyt siellä niin harvoin, että päivityksesi eivät näy missään. FB "palkitsee" oman aktiivisuutesi muita kohtaan myös niin, että syötteesi nousevat paremmin esille.
[/quote]
Tervemenoa.
Tykkäilen kyllä muiden kuvista ja käyn keskusteluita chatissa. Olen tänäkin vuonna tykkäillyt varmaan 10-15 eri ihmisen useista kuvista. Käyn joka päivä Facebookissa.
ap