Juttu usean lapsen isän kanssa
Miten voi olla mahdollista, että menestynyt, komea ja treenattu perheenisä on minuun ihastunut ja kehuu kauniiksi. Itse olen melkoisen plösö, mutta kasvoista kaunis. Tän miehen kanssa ollut molemminpuoleista ihastusta monta vuotta.
Haluaisin jättää nykyisen kökkö elämän ja alkaa treffailemaan tätä miestä useammin kuin kerran vuodessa :(
Kommentit (16)
Kuule, kokemusta on. Sillä ukolla on monta naista kierroksessa. On ns. pelimies. Kotona leikkii kilttiä perheenisää, eikä vaimopaha aavista mitään.
"Tän miehen kanssa ollut molemminpuoleista ihastusta monta vuotta."
"Hänen nuorin on 3v."
Hieno mies. Tekee lisää lapsia vaimonsa kanssa vaikka on ihastunut toiseen.
"Meillä vaan henkinen puoli natsaa 100%"
Pilvilinnoissa taidat vaan olla :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:00"]
En koske tietenkään, eikä mieskään halua pettää vaimoaan. Meillä vaan henkinen puoli natsaa 100% ja tosiaan, näemme työn merkeissä n. Kerran vuodessa. Mulla on kaksi isoa lasta, miehellä neljä. Hänen nuorin on 3v. Raastavaa. ap
[/quote]
Mistä tiedät hänen olevan ihastunut, jos näette kerran vuodessa ja silloinkin työasioissa? En ehkä jutuksi kutsuisi tätä.
Sen kyllä ymmärrän, että usein ajatuksen tasolla ainakin ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen :)
No tiedän siitä kun mies on kertonut asian laidan :) ap
Kerran vuodessa???
No ei se mikään suuri rakkaustarina sitten ole, vaan olet imarreltu jostakin kohteliaisuudesta ja elättelet päiväunelmissa jotakin prinsessaunelmaa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:00"]En koske tietenkään, eikä mieskään halua pettää vaimoaan. Meillä vaan henkinen puoli natsaa 100% ja tosiaan, näemme työn merkeissä n. Kerran vuodessa. Mulla on kaksi isoa lasta, miehellä neljä. Hänen nuorin on 3v. Raastavaa. ap
[/quote]
Ootko sen kirjanpitäjä?:)
Onko mies naimisissa/parisuhteessa? Jos on, niin tiedät kyl sitten et miks on kiinnostunut.
Varattuun ukkoon et koske, senkin hempukka.
Kuules, se etsii vähän jännitystä elämään. Joksikin aikaa, ja et ole ainut ketä ukko vokottelee.
No se johtuu siitä, että perheenisä ei saa kireältä, treenatulta, perhe- ja uraputken sekoituksen stressaamalta vaimoltaan pillua. Sinusta taas näkee kilsan päähän, että olet niin sanottu helppo nakki (kökkö elämä + ylipaino + imartelua saa heti ihan mehuihinsa). Eli siinä syy.
En koske tietenkään, eikä mieskään halua pettää vaimoaan. Meillä vaan henkinen puoli natsaa 100% ja tosiaan, näemme työn merkeissä n. Kerran vuodessa. Mulla on kaksi isoa lasta, miehellä neljä. Hänen nuorin on 3v. Raastavaa. ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:00"]En koske tietenkään, eikä mieskään halua pettää vaimoaan. Meillä vaan henkinen puoli natsaa 100% ja tosiaan, näemme työn merkeissä n. Kerran vuodessa. Mulla on kaksi isoa lasta, miehellä neljä. Hänen nuorin on 3v. Raastavaa. ap
[/quote]
Ootko sen kirjanpitäjä?:)
[/quote]
Itseasiassa olen :) ap