Kokemuksia? Vesiliukoinen hiusväri (spray) lapsen koulunäytelmään?
En ole ikinä kokeillut vesiliukoisia hiusvärejä, joita näkyy saavan ainakin pilailuvälineiden verkkokaupoista spraypullossa. Onko kellään kokemuksia tällaisista? Lähinnä mietin sitä, että jos tällaisilla suihkuttaa lapsen tukan värilliseksi, eikös siinä värjäydy iho ja korvat samalla? Ehkä väri lähtee iholta helposti pyyhkimällä? olisiko mitään vinkkejä?
Kommentit (7)
otat hiustupsun ja vedät sen suoraan ylöspäin, spreijaat ilmaan ylimääräiset siis. ei sitä suoraan päähän voikaan laittaa, tulee epätasainen ja ruma. kannattaa kokeilla ennen esitystä. ja miten kukaan on noin uusavuton?
Ikävää että sinulla on huono päivä, kakkonen. Tämä palsta on näppärä nimenomaan ihmisten kokemusten kysymiseen. Jollain (muulla) voisi olla näkemyksiä esim. siitä, mikä hiusväri on parempaa kuin joku toinen; mitä kannattaa erityisesti varoa, tai mikä on toiminut tosi hyvin.
Jos lapsella on ihan vaaleat hiukset niin en suosittele. Voi jättää ikävästi väriä hiuksiin.
Hiusväri tekee hiuksista koppuraiset ja värjää kyllä niskaa jne. mutta lähtee helposti pyyhkimällä pois. Jos sataa vettä, väri lähtee heti valumaan ja sottaa kaiken.
Väri lähtee helposti kuitenkin pois ja on helppo tapa muuttaa hiusväri vaikka sinne esitkseen.
Laita mieluummin hiusliitua. Mulla oli lapsena tollasta sprayta ja sitä väriä tuli niistettyä nenästä monta päivää sen jälkeen.
Itse etsin hiusspraytä olisiko kauppoja joista sitä löytyy
Itse lapsena värjsin johonkin naamiaiseen/vappuun tuollaisella spray tököttimellä. Sen olisi pitänyt olla musta, mutta ja paskanmarjat. Melkein blondit hiukset olivat vain likaisen(väriltään) näköiset. Kaveri värjäsi otsatukkansa sinisellä, ja se toimi mutta koska sprayt olivat "värjättyä hiuslakkaa" kaverin otsatukka oli aika tönkkö ja ei taipunut minnekkään.
Minkä väriset hiukset pitäisi saada minkä värisiksi ja millaisessa kampauksessa? Jos nuttura ja värjää sen punaiseksi (esim. Pikku Myy) Uskoisin että toimii, mutta vapaana olevat hiukset voi olla aika haaste.
Mutta ihosta tuo kyllä lähtee ihan kostealla vanulla pyyhkien.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 10:58"]
Laita mieluummin hiusliitua. Mulla oli lapsena tollasta sprayta ja sitä väriä tuli niistettyä nenästä monta päivää sen jälkeen.
[/quote]Ei tässä taida olla kumpikaan todella hyvä vaihtoehto - hiusliidustakin luin nettikeskusteluista valitusta.