Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Schollin jalkaraspista joka toimii pattereilla?

Vierailija
10.05.2014 |

Tekisi mieli kokeilla, itse värkki maksaa n.40€ ja siihen pari pikkupatteria, värkkiä ei tarvitse uusia mutta se pyörivä "kivi" joka esim kantapäitä raspaa niin ne on uusittavia juttuja, niiden hintaa en tiedä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se patteriton versio maksaa, muutaman euron? Kyllä sä tuntipalkoille pääset jos jaksat vähän rannettasi heiluttaa.

Turhake.

Eri asia sitten jos on käsissä jotain vikaa eikä tuohon normaaliraspaamiseen pysty. Mutta 40 euroa parin euron arvoisesta hilavitkuttimesta on ryöstö.

Vierailija
2/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiitos kovasti 2, tuota juuri kysyinkin.

ap

ps, ei taida olla sinun rahoistasi pois toisekseen se ajan-ja vaivan säästö minkä moottorisoidusta raspista saa on arvo sekin. Mulla ainakin koska kantapääni ja päkiäni aika huonossa kunnossa eikä tuo kys merkin käsivoimin käytettävä raspi auta kuin hetken eikä sillä edes jaksa kauaa hinkata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta vielä. Aion kyllä ostaa sen, vaikka jaksan tavallistakin raspia heilutella. Prismassa näytti maksavan vain 30e ja esim. Anttilassa 40.

Vierailija
5/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin, käytin ja nyt on kantapäät siloiset. Yllätyin että hetken käytöllä tuollainen vaikutus. Ei kaduta.

Vierailija
6/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin sen kuukausi sitten ja on aivan huipputuote. Patterit on muuten mukana ja se irto-osa maksoi muistaakseni reilun kympin.

Mulla on ollut tosi hankalat, kovat ja karheat kantapäät mutta ei enää. Laitteesta tulee muuten aika kova ääni. Minä suosittelen mutta jos ei pahat kovettumat, niin sitten se voi olla turha.