Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ota lapsia lomallaan kotiin

Vierailija
10.05.2014 |

Olen itse siis koko kesän töissä. Miehellä kahden viikon loma. Lapset ollur hoidossa kolme kk hoitovapaan jälkeen. Pk:ssa ihmeteltiin etteikö lapset saa lomailla ollenkaan. Mies ei aio ottaa lapsia hoidosta kotiin lomansa ajaksi, ehkä kuitenkin lyhyempiä päiviä sentään.

Miten ihmeessä saan taottua mieheni päähän että lapsille kuuluu loma jos siihen kerran on mahdollisuus?! Mies vaan haluaisi rentoutua itsekseen kotona ja mm.tehdä pintaremonttia jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot sille vaan että päiväkodista tuli ohjeistus että lapsen PITÄÄ olla kotona lomalla. Ei se uskalla päiväkodin johtajalta tarkistaa onko totta. Pitää miehen opetella lomailemaan omien lastensa kanssa.

Vierailija
2/4 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää että loma on lomaa töistä, ei perheestä eikä lapsista. Vaikuttaa siltä että ei oikein ymmärrä rooliaan ja asemaansa isänä. Ehkä voisin ymmärtää että 1-2 pv lapset hoidossa ja mies tekee remonttia tms. Tosin meillä lapset ovat olleet osa elämää ja jos tehdään remppaa niin lapset on siinä mukana /liepeillä-osana koko pakettia. Oma elämä pitää osata hoitaa itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se remppaa niin kai lapsilla on mukavampaa päiväkodissa. Eihän sinne tartte aamuseittemältä silloin mennä. Ois toki hienoa jos kaikilla lapsilla ois lomaa just kesällä, mutta aina ei onnistu.

Vierailija
4/4 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surkea tilanne. Sä olet ilmeisesti itsekin polttanut kaikki lomat. On kyllä aika tiukka putki olla liki 1,5 vuotta päiväkodissa ilman lomia jos seuraava kesäloma vasta kesällä 2015. Onko teillä mahdollisuus ottaa palkatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi