Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea hämähäkkikammo ja vessassa jättilukki! :(

Vierailija
10.05.2014 |

Menin äsken vessaan ja siellä roikkui ihan hirveä lukki katosta. En uskaltanut tappaa sitä millään ja hain vaan imurin ja imaisin sen sinne, että pääsen vessaan. Nyt sitten pelkään että se ryömii tuolta imurista vielä ulos! Tosi kiva. :( Miten voikin näin paljon pelätä jotain hämyreitä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie imurin roskapussi ulos. Araknofobia on olemassa oleva kammo ihan.

Vierailija
2/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroi siihen paljon jotain pölyä tai vaikka hiekkaa päälle.

Itse olen hakenut araknofobiaan apua, mutta hoito on vasta alussa. Meille tulee varsinkin syksyllä paljon lukkeja sisään, ja se on ihan hirveää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se sieltä pussista ulos pääsee letkua pitkin! Eihä imureissa ole mitään mikä estäisi sitä tulemasta putkea pitkin takas.Ensin munii sinne pimeään kivaan pussiin miljoona pientä.... Joo vie koko imuri vaikka pihalle, et uskalla irrottaa sitä pussia kuitenkaan kun se kurkkii sieltä letkua varte olevasta pussin reiästä Kun avaat luukun.

Vierailija
4/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nyt sitten kauhun vallassa vaihdettua imurin pussin. Ajattelin että tietty se hyppää heti siitä reijästä ulos kun vaihdan. Tämä oli eka kerta kun kämpässäni on hämähäkki, asun kerrostalossa.

Vierailija
5/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukki ei ole hämähäkki.

-Mies 29v-

Vierailija
6/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 2:ta.

Jos inhottaa vaihtaa imuriin pölypussi, pyydä apua naapurilta. Melkein kaikki pelkäävät jotakin, selittämättömästi ja voimakkaasti, joten saat kyllä ymmärtämystä. Nykyimureista on helppo vaihtaa pölypussit, joten hanskat käteen, muovikassi valmiiksi auki viereen, pölypussi muovikassiin ja muovikassi solmuun ja roskiin.

Hämähäkki on kuollut imuroinnin yhteydessä. Se on niin hauras, ettei se sitä ilmavirtaa kestä. Ymmärrän kuitenkin, että jos pelkäät, niin pelkäät, eikä "järkisyyt" vakuuta. 

3:n ehdottama hiekan imurointi voi rikkoa imurin. 

Vierailija
7/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleeko hämähäkit oikeasti imuroinnin yhteydessä? Heitin imuripussin roskapussiin ja laitoin vielä toisenkin pussin siihen päälle ja umpisolmuun. :) Kuitenkin vielä kuvittelen, että se hämyri ehti siinä välissä, kun pelkuroin vaihtaa pussia, niin kiivetä sinne imurin johtoon ja onkin siellä nyt.

Vierailija
8/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kuoli imurointiin. Olisi kannattanut impata vielä lisää ja nopeasti sitten vaihtaa se pussi ennen kuin kömpii tokkurastaan taas jalkeille.

Vierailija
9/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suihkuttanut hämyt aina eka hiuslakalla, niin ne tönkistyy eikä pääse loikkimaan karkuun. Sitten vangitsen sen lasin alle, jos tiedän, että apujoukkoja on tulossa. Jos olen omillani, niin laitan pahvin lasin alle ja sillä kiikutan hämppiksen vessanpönttöön, josta sen huuhtelen kauhusta kankeana. Hyiiii!

Vierailija
10/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 08:18"]

Mä suihkuttanut hämyt aina eka hiuslakalla, niin ne tönkistyy eikä pääse loikkimaan karkuun. Sitten vangitsen sen lasin alle, jos tiedän, että apujoukkoja on tulossa. Jos olen omillani, niin laitan pahvin lasin alle ja sillä kiikutan hämppiksen vessanpönttöön, josta sen huuhtelen kauhusta kankeana. Hyiiii!

[/quote]

Mä en pystyisi edes tohon

Vierailija
11/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos imuroi örkin, kannattaa teipata Läpinäkyvä muovipussi suuttimeen suulle, jos se örkki kiipeää ulos, niin jää pussiin nalkkiin, josta se on helppo liiskata.

Vierailija
12/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Raidia.

Vierailija
13/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 08:06"]

3:n ehdottama hiekan imurointi voi rikkoa imurin. 

[/quote]

Höpö höpö. Me imuroidaan aina hiekat eteisestä, eikä imuri siihen hajoa.

Vierailija
14/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukkiakin kammottavampi on huonehämähäkki. Niitä löytyy meiltä aina silloin tällöin, asutaan puutalossa

Vierailija
15/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 09:18"]

Lukkiakin kammottavampi on huonehämähäkki. Niitä löytyy meiltä aina silloin tällöin, asutaan puutalossa

[/quote]

Mekin asutaan puutalossa ja näin eilen valtavan huonehämähäkin. Pala nousee kurkkuun ja kyyneleet silmiin kun ajattelenkin sitä. Hirveä araknofobia miulla siis.

Vierailija
16/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ongelmasi naurattaa, koska meillä täällä ausseissa on niitäkin

hämyjä, jotka puriessaan tappavat jopa ihmisen. Juuri tuossa puutarha-

hommia tehdessä näkyi musta leski, jonka tapoin kuokalla. Vatsassa oli

tämä punainen tiimalasimerkkikin. Että sellaista, pärjäile lukin kanssa. <3

Vierailija
17/18 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 09:28"]

ap, ongelmasi naurattaa, koska meillä täällä ausseissa on niitäkin

hämyjä, jotka puriessaan tappavat jopa ihmisen. Juuri tuossa puutarha-

hommia tehdessä näkyi musta leski, jonka tapoin kuokalla. Vatsassa oli

tämä punainen tiimalasimerkkikin. Että sellaista, pärjäile lukin kanssa. <3

[/quote]

Hämähäkki on hämähäkki, ei tällä olekaan mitään tekemistä järjen kanssa.

Vierailija
18/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just menossa vessaan ja huomasin JÄTTIMÄISEN LUKIN.. Se oli minun vessapaperirullassa (¬_¬)

Siis en ollut ikinä nähnyt missään noin isoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi