Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö jo jouluherkut :(

Vierailija
17.12.2020 |

Piilotin ne kyllä, mutta kävi kaivelemassa niitä kaapista. En kestä kun se on ahne possu. Kyllä, se syö lasten vanukkaatkin. Jos jossain on viimeinen herkku, ei tarjoa koskaan muille vaan syö itse. Jos syö minun välipalat vaan koska tekee mieli jotain makeaa, ei se edes kerro siitä ja saan sitten olla nälässä kun kaapissa ei ole mitään ruokaa.

Ärsyttää, meni vielä suuttumaan kun vannotin että käy ostamassa uudet tilalle. Ostin kaiken tänä vuonna ajoissa ettei tarvitse jouluruuhkaan mennä. Jos haen huomenna uudet lounastauolla, ehtiiköhän se syödä nekin? Hirveästi menee rahaa kun joutuu ostaa isot määrät kaikkea että saisin jotain itse tai että lapsillekin jää.

Ennen piilotin kaiken juureslaatikkoon, nyt se on jo oppinut senkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt eilen lukea mitä tähän vastattiin mutta oli ehtinyt poistua yön aikana.

Ap

Vierailija
2/4 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö juureksetkin, ei mitään ole tehtävissä. Tai no, jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponikoru. kirjoitti:

Jos syö juureksetkin, ei mitään ole tehtävissä. Tai no, jätä se sika.

Jos sika syö tryffelit niin parempi laittaa lihoiksi.

Vierailija
4/4 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näin eilen että parempi syödä tasaisesti herkkuja eikä säästää jouluksi kun silloin on niin paljon muutakin. Mitä muuta meidän perheen koronajoulussa on? Ei ole mummon leipomia kakkuja ja torttuja, veli ei tuo suklaata yms. Meillä oli VÄHÄN hyvää suklaata, fudgeja ja pipareita, huom oli. Voidaan syödä sitten mahat ähkyyn laatikoita.

Mies on vielä kertakaikkisen pihi niin on aivan varma ettei hän hae mitään artesaanikonvehteja sikäli mikäli hakee mitään korvaavaa tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan