Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos koronarajoitusten, liikunta loppui ja lihon hirveää vauhtia

Vierailija
17.12.2020 |

Harrasteet vietiin, välillä käyn kävelyllä mutta ei ole oikein mun juttu. Niinkuin ei kotijumpatkaan. Etätöissä ja olen alkanut syödä koko ajan. Korona on tuonut mulle ainakin 15kg. Moni sanoo samaa nyt kun synkkä aika ja mitään ei sais tehdä.
En haluais syödä koko ajan mutta en saa itestä mitään irti kun treenit loppui.
Kohtalotovereita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on itse aiheutettu ongelma sinulla.

Vierailija
2/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen taas laihtunut 8 kiloa koska aloin ensimmäistä kertaa elämässäni liikkua kun vihdoinkin oli vapaa-aikaa. Ennen piti matkustaa toimistolle 1,5 h suuntaansa, nyt saa herätä 10 minuuttia ennen työn alkua ja istahtaa työtuolille kotitoimistoon. En ole eläissäni ollut näin vapaa ja pirteä.

Käyn 3 kertaa viikossa juoksemassa ja satunnaisesti kävelyllä.

Niin se korona vaikuttaa eri lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tekee mieli syödä, juo ensin iso lasi vettä tmv. On mahdollista sekoittaa jano nälkään. 

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
4/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos illalla valmistaisit seuraavan päivän ruuat valmiiksi laatikoihin. Tai vaikka lista jääkaapin oveen missä lukee aamupala, lounas, välipala ja päivällinen. Ja muina aikoina juot vaan vettä vaikka tekisi mieli muuta.

Jos työsi mahdollistaa niin nouse tunnin välein ja tee muutama liike esim askelkyykkyjä 10 kpl. Jos toimit näin koko työpäivän tulee päivän aikana tehtyä aika monta askelkyykkyä ja saat muitakin hyötyjä kun et istu liian pitkään yhtäkyytiä.

Vierailija
5/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok jos kotiliikunta tai ulkoliikunta ei oo sun juttu mutta mättäminen on niin sitten lihot. Oivoi. 🦠

Vierailija
6/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok jos kotiliikunta tai ulkoliikunta ei oo sun juttu mutta mättäminen on niin sitten lihot. Oivoi. 🦠

Vierailija
7/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut jos söisi loppuvuoden pelkkiä sacherkakkuja. Ne on aika halpoja K-marketissa.

Viiniä ja sacherkakkuja.

Vierailija
8/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se itseaiheutettu mut kuka tuolla loskapaskavesisateessa jaksaa kävellä. Salit olis auki, mutta kauanko tämä treenitauko kestää. ap

Vierailija
9/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarit jalkaan ja lenkille pullero, älä syytä rajoituksia, vaan ihan itseäsi.

Vierailija
10/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankutuksesta voisi joku kertoa, jos ei ulos pääse. Kohta et saa kenkiä jalkaan itse!

Vierailija
11/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista läskille.

Voit treenata kotona tai syödä vähemmän.

Vaimon kanssa ollaan molemmat saatu laihdutettua nyt koronan aikana. Vaimolta lähtenyt ~15 kiloa ja itseltäni 20kg.

Ollaan nyt samankokoisia kuin 15v sitten tavatessa. Voin kertoa että seksi alkoi taas kiinnostaa molempia.

Vierailija
12/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen päivittäin noin 15000 askelta ja teen kahvakuulatreenejä kolme kertaa viikossa. Päivittäin teen myös lankutukset. Nyt on paljon enemmän aikaa kuntoilla, kun aikaa säästyy työmatkoista.

Vierailija
13/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se itseaiheutettu mut kuka tuolla loskapaskavesisateessa jaksaa kävellä. Salit olis auki, mutta kauanko tämä treenitauko kestää. ap

Minä viitsin. Kyllä on kiva mennä suihkuun sen jälkeen kun on ensin loskapaskavesisateessa tunnin lenkin tehnyt. Pitää vaan pukeutua oikein. Jos nyt lihoisin sen varjolla että on korona ja ei voi tehdä sitä tai tätä, niin niitä kiloja onkin sitten tosi vaikee saada pois.

Vierailija
14/14 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtalontoveria täällä. Minä olen laihtunut 15kg. Liikunnalla ei ole juuri mitään merkitystä painonhallinnan kanssa, että kyllä sulla on ongelmana ihan käden liian usein toistuva liike suun korkeudelle.