Mitä juttuja vain työväenluokkalaiset tekevät?
Kertokaa vapaasti. Itse tunnen heitä todella vähän eikä tule mieleen muuta kuin romurallin katsominen.
Kommentit (31)
Aii mä en kuulu työväenluokkaaan. Hei mun äitin äii putosi saunankiukailta mun äiidin olllessa jotain alle 10 vanha ja isoiimpana siskona pitänyt sisarkatraastaaan huolta lapsesta saakkkka ja abou 50 vuotta tahnyt duuunia ja nyt eläke jotaaain 800 e kuukaudesssa.
Nauravat ylemmyydentunnosta kärsiville korkeakoulutetuille, jotka kuvittelevat olevansa eri "luokkaa".
Myy kirppiksellä.
Itse onnistuin muuttamaan taloyhtiöön, jossa asui vähän sivistyneenpää sakkia.
Olin edellisessä asunnossa ihastunut kierrätyshyllyyn. Yhtiökokouksessa vaadin myös sellaista, ihmiset vähän hymyilivät.
Käytännössä kaikki toivat sinne ja minä vaan vein sieltä.
Nykyään se on ihan systemaattista. Tyhjennän hyllyn suoraan kellarikomerooni ja käyn kerran kesässä Hietsussa myymässä. Ei tuu lahjoittajia vastaan.
Tuskin moni tietaa mita ovien takana tapahtuu, ellei puhu omasta puolesta.
Mutta julkisella paikalla menevat tyovaatteet paalla. Tanaan tiesin, etta lapsen tarhakavaerin isa on raksalla toissa. Sen naki paljain silmin likaisita tyohaalareista.
Muutoinkin perustoissa olevat liikkuvat usein tyovaatteet paalla julkisissa.
Muistan Dubain metrossa oli kasa sairaanhoitajia hoitsupuvuissaan. Mahtaa olla epahygienista.
Muutoin luulen etta peruselama on kaikilla samaa puuroa puitteet vaan eri.
Oma suku ja ystäväpiiri koostuu työväenluokasta ja varmaa ihan samoja juttuja tehdään kuin kaikki muutkin. Olen sh ja mies opettaja.
Tuli juuri kolaamasta pihaa lumesta ja lämmitän takkaa. Katsottiin kymppiuutiset, nyt suihkuun ja nukkumaan. Mutta ennen nukahtamista luen Papan kanssa kahvila-kirjaa.
Käyvät Tuskin luona päiväkahveella.
Siinä tapauksessa tuttava- ja ystäväpiirisi on todella pieni, kun suurin osa palkansaajien kuukausitulot on alle 3.250€/kk/henkilö, josta käteen jää reilut pari tonnia.
Ihan normaaleja juttuja harrastan, ulkoilen, urheilen, laitan kotona ruokaa ja puuhastelen muita kotihommia. Telkkarista katson milloin mitäkin. Olen varmaan aivan kamala ihminen ja aloittajan mielestä alinta saastaa, kun olen vieläpä LÄHIHOITAJA.
Käyvät Tuurissa, ottavat tatskoja, syövät epäterveellisesti, tupakoivat, huutavat ja kiroilevat julkisilla paikoilla, ostavat vaatteensa marketista, lukevat seiskaa, jne. Tässä vain muutama stereotyyppinen näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaaleja juttuja harrastan, ulkoilen, urheilen, laitan kotona ruokaa ja puuhastelen muita kotihommia. Telkkarista katson milloin mitäkin. Olen varmaan aivan kamala ihminen ja aloittajan mielestä alinta saastaa, kun olen vieläpä LÄHIHOITAJA.
Miksi koet olevasi huonompi ammattisi vuoksi?
Rahat tuhlataan Veikkauksen peleihin ja Puuilon/Tokmannin krääsään, sekä moottoriurheiluun. Samanaikaisesti koulutettu keskiluokka sijoittaa rahansa asuntoihin ja pörssiosakkeisiin.
Koulutettujen kulutus on harkitumpaa, ostetaan laatua. Jos on tiukkaa, koulutettu ei osta mitään. Työväenluokkainen kaivaa esiin luottokortin tai ottaa vipin.