Mitä jouluviinoja aiotte ostaa?
Itse ostan:
- 2 pulloa punaviiniä
- Pullon hehkuviiniä
- Pullon rommia.
Kommentit (29)
Ystäväsi Yrttimies kirjoitti:
En osta mitään alkoholia enää koskaan. Lopetin alkoholihuumeen juomisen toukokuussa 2019 ja vaihdoin terveelliseen vaihtoehtoon eli hamppuun. Ei enää krapuloita minulle, kiitos yrtin.
Aa nyt ymmärrän jankkauksesi, syynä hamppu ;)
Ei se yrttikään hyvää tee. Passivoituu..
Itse olen käyttänyt molempia ja voin todeta elämä on parasta selvänä!
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään alkoholia enää koskaan. Lopetin alkoholihuumeen juomisen toukokuussa 2019 ja vaihdoin terveelliseen vaihtoehtoon eli hamppuun. Ei enää krapuloita minulle, kiitos yrtin.
Aa nyt ymmärrän jankkauksesi, syynä hamppu ;)
En "jankkaa". Koeta ymmärtää, että jos aloitukseni poistetaan, se pitää laittaa aina uudelleen.
Punkkua, valkkaria sekä crema de orujoa
Tuskin ostan, vieraat tuo aattona ja kotoa löytyy kyllä vaikka mitä omasta viinikellarista ;)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ostan, vieraat tuo aattona ja kotoa löytyy kyllä vaikka mitä omasta viinikellarista ;)
Oi, mitä olet onnistunut kellariin/pulloon saakka ?
https://www.alko.fi/tuotteet?SearchTerm=biodynaaminen
Jonku valkkarin ostan, jos riittää, noista. Jos ovat loppuneet, ilmankin pärjätään.
Proseccoa, valko ja punaviiniä. Limoncelloa on jo pakkasessa.
Että vaikka hyvä punahamppu siinä liharuuan kanssa, tai vaikka saunahamppu? Mene v**tuun sen hamppusi kanssa.
Hampulla mennään, kärsikööt muut ne krapulat. En oo käynyt alkossa varmaan viiteen vuoteen.
Olen jo ostanut pullon punkkua ja erilaisia jouluoluita kolmelle alkoholia juovalle aikuiselle. Varalla pullo skumppaa.
On jo valmiina viskiä ja Jaloviinaa, uskoisin että ne riittävät jouluun. Tarvitsen enää muutaman hyvän oluen.
Juon kylmää vettä, ei peity mietojen jouluruokien maut pilaantuneen rypälemehun alle.
Punkkua, olutta, likööriä, konjakkia ja jotain kirkasta glögiin. Valkkaria en osta, koska meillä ei syödä kalaruokia ollenkaan.
Mihin ihmeeseen sitä alkoholia joulupöydässä tarvitaan? Eikä tarvi olla lapsille ja aikuisille eri pulloja.
Hehkuviiniä 8,6% 0.75L
Koff 4,6% max.8 pikkutölkkiä
4x0,75lL Tuoppi kotikaljaa 1,1%
Ehkä 0,75 L Gato Negro Breeze Tropical Wine Spritzer 5.5%