Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tule kotiin työmatkalta!

Vierailija
09.05.2014 |

Juttelin äsken mieheni kanssa joka on ollut tämän viikon työreissulla, sunnuntaina olisi tarkoitus tulla takaisin kotiin, sopivasti äitienpäiväksi.

Noh, mies sanoi jatkavansa reissua "noin viikon" koska haluaa omaa aikaa ja miettiä suhdettamme ja elämää! Menin aivan hämilleni ja kysyin missä aikoo yöpyä, kertoi saavansa alennusta hotellista jossa yöpyy työmatkalla! Meillä on ollut vaikeaa, mutta pakkoko miehen on sitä toisessa kaupungissa yksin miettiä! Nytkö se minut jättää! Meillä on kaksi lasta! Voi vittu, nyt menen tupakalle!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua kotiin,

Vierailija
2/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua kotiin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 21:07"]

"haluaa omaa aikaa ja miettiä suhdettamme ja elämää"

[/quote]

Oikeasti tuo tarkoittaa sitä, että on jo asian valmiiksi miettinyt ja suhde on ohi. Seuraavaksi ilmoittaa: 'olen miettinyt asiaa, ja tarvitsen omaa tilaa. Tämä ei johdu sinusta, vaan minusta itsestäni, jne. jne.'

Nyt nainen keräät kaiken voimasi ja käyt taistoon! Sinua ei nujerreta!!!

Vierailija
4/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on jo uusi kierroksissa. Tsemppiä ap.

Vierailija
5/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee mies, taas se klisee tulee, et oisko toinen nainen taustalla, koita jaksaa, kyllä sä selviät ilman sitä miestä.

Vierailija
6/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli pakata huomenna lapset autoon ja viedä isovanhemmille, sitten hurauttaa kaupunkiin jossa mies on ja yllättää... Antaakohan hotellit yöpyjistä tietoja jos sinne soittaa? Täytyisi ainakin ottaa selvää onko mies siellä missä sanoo olevansa.

Ap

Vierailija
7/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoosta kajahtaa, ap on liian rauhallinen ja laskelmoiva

Vierailija
8/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole löytänyt sieltä hotellin yökerhosta jonkun pantavan akan.

Vierailija
9/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne anna tietoja, kun sanot et on sun miehes ja sun tarvii tulla käymään, tuskin niille tarvii sen kummempia selitellä. Haluatko todella tietää, satutat itseäs vaan pahemmin, oletko kysyny suoraan, onko toista? Vaikeita juttuja.

Vierailija
10/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole rauhallinen, mutta ehkä hieman laskelmoiva. Suhteemme ei ole ollut pitkään aikaan ihan mallillaan, olen miehen matkojen takia myös joutunut olemaan pitkiä aikoja yksin lasten kanssa. Pitkään on ollut sellainen tunne että jotain tulee tapahtumaan, jollei ongelmia saada ratkaistuksi.

Tiedän mieheni olevan yksin mietiskelijä, ja tiedän hänen myöskin lähtevän mielellään reissuille, vaikka ikävöikin ainakin lapsia kovasti. Lasten takia en nyt täysin voi heittäytyä lattialle rääkymään, ja perusluonteeltani olen muutenkin ratkaisukeskeinen ihminen, en hysteerinen lynkkaaja.

Mies kysyi juuri tekstiviestillä onko minulla tarpeeksi rahaa tulevalle viikolle, lupasi laittaa joka tapauksessa jonkun verran tililleni. Huhhuh. Mitä teen? Tekisi mieli soittaa äidilleni, mutta hän taas on tätä lynkkaajaluonnetta... En jaksaisi huutoa ja haukkumista nyt vaan tukea ja hyviä neuvoja.

Vierailija
11/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt onko toista, olen ollut ehdottoman varma ettei ole! Vieläkään se ei tunnu todennäköiseltä!

Ap

Vierailija
12/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että yllätyt itse etkä todellakaan positiivisesti. Sulla kantsii alkaa miettiä kuviot selviksi,asunnot ym.

Vierailija
13/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet! Kannattaa ottaa esim. sisilialainen. Siellä koko suku höykyttää sellaisen joka kehtaa edes jättää vaimonsa, saati pettää häntä. Ja siinä tilanteessa veri ei ole vettä sakeampaa: kelvoton ruojake saa kuulla kunniansa korkealta ja kovaa. Ap, jätä se, mies on jo selkeästi löytänyt jotain muuta. Nyt vaan toimit hiljaa ja tyylikkäästi ja jätät miehen "miettimään suhdetta". Älä mene perässä hotelliin koska aiheutat vaan itsellesi enemmän tuskaa. Jos mies haluaa "miettiä", vaihdata lukot. Hänellä ei ole pääsyä kotiinne niin kauan kuin "miettii". Kakkua ei voi sekä syödä että säästää. Pistä kova kovaa vastaan.

Vierailija
14/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis Suomessa? Joo, mä ainakin pätäyttäisin paikalle tyyliin, soittaisin, kun olen jo huoneen ulkopuolella /aUlassa. Siis, että hei nyt tavataan... Kaikkien paras jos vaan pääset ovea koputtamaan ( ainakin jos henkisesti olet valmistautunut mahd. toiseen naiseen).

kyllä Suomen sisäinen työmatka, jota venytetään vielä toisen vkon mittaiseksi, on liian pitkä! Halit ja jaksamiset! Kerrothan, miten kävi.

Vierailija
15/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla kanssasi tupakalle, pää halkee.

Vierailija
16/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oli jutellut kanssani kasvokkain ja kertonut miettivänsä omaa lomaa, olisin ehdottomasti sen hänelle suonut keskustelun jälkeen, mutta miksi se ilmoittaa puhelimessa pitävänsä tällaisen mietiskelyloman kun on jo jossain!

Ap

Vierailija
17/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 21:30"]En ole kysynyt onko toista, olen ollut ehdottoman varma ettei ole! Vieläkään se ei tunnu todennäköiseltä!

min.

Ap

[/quote]voi hyvä ihminen,ota ne pinkit lasit pois. En uskonut minäkään eikä koko lähipiiri että mies pettää,mutta niin vaan petti. Maailman varmin asia on epävarma.

Vierailija
18/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sillä tavalla, no sano sille, että tulee hakemaan lapset ensin ja kantaa niistä vastuun. Niin sinä voisit ottaa omaa aikaa ja viettää äitienpäivää ansaitsemallasi minilomalla.

Vierailija
19/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvii Äidilles kertoa miksi lapsenvahtia tarviit. Sano, että lähdet tuulettumaan... Ehkä se ratkaisee asiat miehesi kanssa. Joko hyvään, tai huonoon suuntaan, mutta päädytte kuitenkin johonkin ratkaisuun!

Vierailija
20/41 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä omaa lomaa voi etukäteen suunnitella jos ei vaikka tapaakkaan ketään vetävää misukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi