Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistaako tuo Ville Haapasalo vain yhden vaatekerran?

Vierailija
09.05.2014 |

Saapastelee samoissa reisitaskuhousuissaan, villalliivissään ja myssyssään joka ikisessä jaksossa, mihin meneekin. Kunhan ihmettelen, hyviä ohjelmiahan nuo ovat.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on monta ihan samanlaista asukokonaisuutta kaapissa. Niin kuin Aku Ankalla.

Vierailija
2/2 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Villestä, mutta itse ostan AINA useamman kappaleen hyväksi havaittuja vaatteita. Jos esim. ostan paidan ja huomaan että se on hyvä ja kiva, niin ostan toisen samanalaisen (joskus useammankin) lisää. Tämä koskee oikeastaan kaikkia vaatteita mitä käytän, housuja, rintaliivejä, kenkiä, paitoja jne. jopa yksi takki minulla "kahtena" kun oli ihan täydellinen sopiva minulle. Toki osan ostan erivärisinä, varsinkin paitoja, mutta myös farkkuja ja kenkiä, eli sama malli, eri väri.

Ja se miksi teen noin on se, että en erityisesti pidä vaatekaupoilla juoksemisesta. Kun löydän hyvän, ostan sitten samanlaisen sen sijaan että näkisin taas sen vaivan että löydän toisenlaisen yhtä hyvän. Samoin "kiinnyn" herkästi vaatteisiini, hyvä juttu kun on samanlainen varalla jos vaatteella tapahtuu jotain. Lisäksi helpottaa arkea kun on samanlaisia vaatteita, sen sijaan että olisi "puolet enemmän" yhdisteltävää onkin "puolet vähemmän" mikä nopeuttaa vaatteiden valitsemista.

Mahdollisesti tv-ohjelmassa "samoihin vaatteisiin" on sekin syy, että jos joka päivä olisi erilaista vaatetta päällä, ohjelmat olisivat sekavampia. Useinhan ohjelmat leikataan niin, että "yhden päivän" tapahtumat onkin oikeasti kuvattu "kolmen päivän" aikana jne. jolloin Haapasalolla olisi yhdessä ohjelmassa ensin oranssia raitapaitaa ja sinisiä housuja, sitten mustaa kauluspaitaa beigeä housua, ja sitten valkoista paitaa ja mustia shortseja jalassa, mikä olisi levottoman, ja aika tyhmänkin näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi