Ei 18-20-vuotias tarvitse mitään kelan tukia tai töitä.
Mitä tuon ikäinen lapsi muka tekee noin isoilla summilla rahaa?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:46"]
Öh. Elämiseen, vuokraan? :D
[/quote]
Ap on selvä provo. Ei kannata edes vastata.
Ei niin, hän viisaana hommaa itselleen yli 30-vuotiaan, varakkaan miehen elättämään ja asuttamaan itsensä. Mies voi sitten antaa vähän taskurahaa, että saa hörhelö alusvaatteita.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:51"]
Ei niin, hän viisaana hommaa itselleen yli 30-vuotiaan, varakkaan miehen elättämään ja asuttamaan itsensä. Mies voi sitten antaa vähän taskurahaa, että saa hörhelö alusvaatteita.
[/quote]
Entä jos on hetero?
Olen siinä mielessä samoilla linjoilla, että nuorille ei saisi tulla kuvaa, että kotona makaaminen on ok, ja siitä saa vielä rahaakin. Töissä täytyy toki käydä, jos ei opiskele. Nykyään on todella paljon nuoria, jotka vaan nukkuvat päivät ja pelaavat yöt. Vanhemmat tai sossu maksaa ja lisäksi tukia :O
En saanut edes opintotukea, kun kävin lukiota ja asuin yksin 18-vuotiaana. Vanhempien tulot olivat liian korkeat. Mitäpä se minua lohdutti, kun täysi-ikäisenä vanhempani eivät enää olleet minusta elatusvelvollisia.
Juu, esim. opintotuki lakkautetaan kun nuori täyttää 18-v. Sitten sitä saa taas hakea 21-vuotiaana :D Täysin loogista.
Samaa mieltä! Ei 18-20 vuotias tosin tarvitse mielestäni ruokaakaan, tai asuntoa. Kadulla asuminen karaisee ja laihuus on nykypäivänä ihanne.
Itse olin siinä iässä palkkatyössä ja elätin itseni sekä opiskelin siinä sivussa itselleni ammatin. Olinhan täysi-ikäinen.
Öh. Elämiseen, vuokraan? :D