Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ipad/läppäri: kumpi mielestäsi parempi. Suosittele...

Vierailija
09.05.2014 |

Meillä itsellä on ipad. Ja kätevä on kyllä kaikessa.

Pystyy surffailemaan netissä, katsoa ohjelmia, tekemään videoita, pelaamaan pelejä ymym... Ja helppo kuljettaa mukana.

Eli mun valintAa on ipad. :-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ipad, mutta vastaan että läppäri. Välillä ärsyttää, kun tiedostoja ei pysty lataamaan/lähettämään kuten tietokoneella ja tekstinkäsittely välillä vaikeaa (leikkaa, liimaa ym. kun yrittää sormella tökkiä tekstiä oikeasta kohdasta)

Nyt haaveilen MacBookista. 

Vierailija
2/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPad on astetta kännykkää parempi lelu, joka kelpaa perus surffailuun, pelaamiseen ja yksinkertaiseen tekstinkäsittelyyn ja muistiinpanojen tekemiseen. Läppäri voittaa sen kaikessa muussa paitsi koossa, painossa, käynnistymisnopeudessa, kuljetettavuudessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa. iPadia käytän enemmän mutta jos teen jotain isoja juttuja tai haluan kirjoittaa pitkä tekstejä tai selata sivuja kunnolla niin käytän läppäriä.

En pärjäisi vain toisella.

Vierailija
4/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan molemmat, tai no on meillä vielä pöytäkonekin. Jokaiseen omat käyttötarkoituksensa. Tulisin hulluksi pelkällä iPadilla.. Pöytäkonetta käytän lähinnä työasioihin (mukava työskennellä, iso ruutu yms), läppärillä teen sohvalta käsin osittain töitä ja surffailen ja iPad on pelkkä lelu nettisurffailuun sohvalla ja matkoilla.

Vierailija
5/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:19"]Meillä itsellä on ipad. Ja kätevä on kyllä kaikessa.

Pystyy surffailemaan netissä, katsoa ohjelmia, tekemään videoita, pelaamaan pelejä ymym... Ja helppo kuljettaa mukana.

Eli mun valintAa on ipad. :-)

[/quote]27" iMacilla teen oikeat hommat. iPad on lelu, jolla voi surffata sohvalla telkkaria katsellessa. Juuri muuta ei iPadilla viitsi tehdä.

Vierailija
6/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipad, jos vain surffailet. Jos haluat tehdä jotain oikeita hommia niin ehdottomasti läppäri.

Vierailija
7/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipadilla luen juttuja, mm. tuoreimpia tutkimuksia tehdessäni omaa tutkimustani läppärillä. Minulla siis molemmat, macin 15" läppäri ja ipad. Tarvitsen molempia, ipadia käytän suhteessa enemmän. Kirjallista työtä, powerpointeja ja taulukoiden käsittelyä en oikein osaa kuvitellakaan tekeväni ipadilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme