Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Alkaisitko parisuhteeseen naisen kanssa, joka on pettänyt miestään edellisessä suhteessaan?

Aisankannattaja evp
16.12.2020 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten täällä jo mainittiinkin, jos nainen on niin narttu ettei pysty eroamaan ennen kuin menee sänkyyn toisen kanssa niin on kyllä pettäjänainen niin välinpitämätön muita kohtaan etten olisi missään seurustelusuhteessa hänen kanssa.

Eihän se ole oikein. Kaikenlaiset ihmiset kuitenkin tekee virheitä, niin miehet kuin naisetkin. Ei kannata koskaan suoralta kädeltä tuomita, vaan koittaa ymmärtää.

Vierailija
22/37 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten täällä jo mainittiinkin, jos nainen on niin narttu ettei pysty eroamaan ennen kuin menee sänkyyn toisen kanssa niin on kyllä pettäjänainen niin välinpitämätön muita kohtaan etten olisi missään seurustelusuhteessa hänen kanssa.

Eihän se ole oikein. Kaikenlaiset ihmiset kuitenkin tekee virheitä, niin miehet kuin naisetkin. Ei kannata koskaan suoralta kädeltä tuomita, vaan koittaa ymmärtää.

Lässyn-lässyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut suhteeseen. Minun kanssahan se ukkoaan pettikin.

Alfat syö betat. Sääli on sairautta.

Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita.

Vierailija
24/37 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollaisen asian saa tietää?

Minulle nainen kertoi suoraan, meni naimisiin miehen kanssa, jota ei alunperinkään rakastanut, petti kahden eri miehen kanssa, ja minä pitelin hyppysissäni jonotusnumeroa niin sanoakseni. Tässä vaiheessa alkoi minulla järki pelata, kun olin siinä sivussa roikkunut jo useamman vuoden, ja heitin jonotusnumeron tuuleen, samoin kuin hukkasin puhelinnumeron, etten heikkona hetkenä yritä vielä yhtä kertaa.

Vierailija
25/37 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollaisen asian saa tietää?

Aloitettiin yhteisellä päätöksellä panosuhteena. Kertoi aiemmasta varsin vilkkaasta "seuraelämästään" sekä sinkkuna että avioliiton aikana, kun miehen kiinnostus oli sammahtanut. Nyt 35 v yhdessä oltu. Still in love.

Vierailija
26/37 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mennyt toistua? Totta kai.

Entä jos menee uusiin naimisiin, voi miettiä onko uuden vuositulot paljon suuremmat. Jos on, varo.

Liitoista 40% hajoaa. Maksa lainaa asunnosta jossa et asu.

Vierailija
27/37 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennen maa repee, kuin hu0rå häpee."

Vanha Etelä-P0hojolaanen sananlasku.

Vierailija
28/37 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta et sinä voi sanoa kenenkään toisen puolesta millaista kumppania hänen kannattaa etsiä parisuhteeseen. Toki voi yrittää ymmärtää erilaisia ihmisiä, mutta ei niiden kaikkien erilaisten kanssa tarvitse suhteeseen ryhtyä.

Vierailija
29/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pettäjä, aina pettäjä. Kertoo epärehellisestä elämänkatsomuksesta, täysin väärä ihminen minulle.

Vierailija
30/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisen ja suppeahkon kokemusperäisen tutkimukseni mukaan parisuhteessa  pettävien prosentuaalinen lukumäärä on melko korkea, huomattavasti korkeampi kuin väestöliiton tutkimukset kertovat. No, kuka sitä nyt näitä asioita rehellisesti kertoisikaan. Täätä AP voi myös melko varmasti odottaa kohtalokseen.

Vierailija
31/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen nuorena pettänyt. Mies joi, oli epäluotettava, petti ja oli väkivaltainen. Jätin monesti mutta luikerteli kuitenkin takaisin. Ajattelin että sillä ei tulis enää takas.

En ole sittemmin pettänyt enkä usko että petän enää. Sen jälkeen en ole tuominnut niin mustavalkoisesti, jota aiemmin tein.

Olihan se väärä toimintapa silloinkin mutta pienessä mielessä se voi olla vaan keino selviytyä.

Jotkut sit nssii ihan nssimisen takia.

Vierailija
32/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pettäjä, aina pettäjä. Kertoo epärehellisestä elämänkatsomuksesta, täysin väärä ihminen minulle.

Tuo sananlasku ei pidä paikkaansa kaikkien kohdalla. Mutta sinä saat silti uskoa siihen.

Vierailija
33/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa sitä nyt uudelle miehelle kertoisi siitä, jos on joskus pettänyt. Ja vaikka ei olisikaan, niin ei se ole mikään takuu ettei koskaan pettäisi jatkossakaan.

Vierailija
34/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niin ainakin kahdesti. Eka kesti vuoden ja toinen kuusi vuotta. Paljon hyviä muistoja, mutta lopulta silti sama lopputulos. Nyt on jo ikää sen verran, että haluan luotettavan kumppanin.

Vierailija
35/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jottei. Pitäisin huolen siitä, että ei olisi syytä pettää minua.

Vierailija
36/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kertoi joskus että ihan jokainen naisensa oli pettänyt häntä, alkoi jo sillon hälytyskellot soiman.

Noh, sehän petti itse, paljastui aggressiivisesti ja joka riidan yhteydessä jätti. Sit jos nainen oli jättämisen jälkeen jonkun muun kanssa niin otti sen pettämisenä.

Joskus siinä saa kyllä suhteen kummatkin osapuolet katsoa peiliin. Jos on ihana ollut vain rauhallisissa ja luottavaisissa suhteissa tasapainoisen ja normaalin ihmisen kanssa, niin ei sitä osaa edes kuvitella mitä niiden muiden suhteissa tapahtuu katseilta piilossa.

Vierailija
37/37 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinen vastata puolisoni exän nykyisen miehen puolesta: kyllä. Mutta toisaalta hän olikin syrjähypyn toinen osapuoli.

Onpa hassua että joku kirjoittelee palstoille eksänsä menneistä suhteista. Toivottavasti elätte kuitenkin enemmän sitä omaa elämäänne ettekä keskity aikaan ennen teidän tindermätsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän