Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa minunkin ammattini

Vierailija
09.05.2014 |

Toisen ketjun innoittamana toinen ammatinarvuutusketju, tässä tosin hiukan huonojakin puolia. Eli mitä ammattikuntaa edustan, arvaatteko? Entä olenko nainen vai mies, ja minkä ikäiseksi arvelette?

- Olen kielellisesti taitava. Olen aina pitänyt lukemisesta ja kirjoittamisesta ja saanut kouluaikanani tähän liittyvistä aineista parhaat mahdolliset arvosanat.

- Olen matemaattisesti täysin lahjaton, joskus lasken yhä yksinkertaisetkin yhteenlaskut sormilani ja turvaudun laskimeen lähes aina, koska en jaksa laskea päässäni.

- Älykkyysosamääräni on Mensan virallisen testin mukaan 127.

- Olen ujo, pelkään sosiaalisia tilanteita ja jännitän esiintymistä sekä julkista puhumista kuollakseni. Silti joudun tällaisiin tilanteisiin työni puolesta jatkuvasti.

- Pidän elektrorockista ja 2000-luvun alun musiikista. En kuuntele koskaan suomalaista musiikkia.

-Opiskeluaikoinani join TODELLA paljon alkoholia. Pidän lähinnä kuohuviinistä ja tequilasta.

- Olen ylipainoinen ja se ottaa päähän, mutta olen myös liian laiska laihduttaakseni.

- En katso televisiota. Sen sijaan käyn elokuvissa pari kertaa viikossa. Yleensä käyn katsomassa toimintaelokuvia, koska elokuvien parissa haluan rentoutua.

- Pidän kuvataiteesta, runoudesta ja olen valmis katsomaan, kuuntelemaan tai kuluttamaan melkein mitä tahansa kulttuurin muotoa silloin tällöin.

- En ole mielestäni mitenkään inhottava ihminen, vaikka aavistan, että tämä postaus antaa melko itsekeskeisen ja ylimielisen kuvan.

- Äänestän vihreitä.

- En ole muodikas mutta pukeudun kuitenkin rennon siististi etenkin työhöni.

- Työskentelen kuolevalla, naisvaltaisella alalla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... toi vika kommentti oli mielenkiintoinen. Voisin veikata, että olet kirjastonhoitaja, mutta toivon, että se ei ole kuoleva ala :)

Vierailija
2/2 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konekirjoittaja ja lennättimen hoitaja sekä savumerkkeilijä... Muuta kuolevaa en nyt just keksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän