Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tangled teezer harja?

Vierailija
09.05.2014 |

Vai mikä onkaan nimeltään. Olisin kiinnostunut ostamaan sellaisen, vaikka ovatkin kalliita.... poistaako se oikeasti sähköisyyttä hiuksista? vai mitä kaikkea se tekee? Mistä löytäisi halvimmalla? Onko joku ostanut, oletko ollut tyytyväinen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pettymys, en voi suositella.

Repii ja katkoo ohuita hiuksia siinä missä mikä tahansa muukin muovipiikkinen harja. Lisäksi on hankalan mallinen ja kömpelö käyttää. Takkuuntuville pitkille hiuksille luonnonharjasharja on ihan ylivoimaisesti paras. Se selvittää pahatkin takut katkomatta hiusta tai repimättä sitä irti päänahasta.

Vierailija
2/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika iso pettymys mutta johtuu todennäköisesti mun tosi paksuista hiuksista.

Onneks sillä voi availla lapsen hiuksista takkuja, ettei se nyt ihan turha ostos ollu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, en käytä enää mitään muuta. Tekee hiuksista tosi hyvät. Stokka ja Prismatkin taitaa nykyään myydä ja melkeimpä joka kampaamoliike. N. 20 € muistaakseni maksoi. 

Vierailija
4/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TT sopii mun ohuille hiuksilleni täydellisesti. Piikit ovat lyhyet ja joustavat, eivätkä revi hiusta. En vaihtaisi tätä harjaa mihinkään. Olen huomannut selvän eron hiusten katkeilun kanssa ja usean vuoden TT:n käyttö on vähentänyt sitä huomattavasti. Myös päänahan hierominen tällä on mukavan tuntuista joustavien piikkien ansiosta. Sähköisyyden vähennykseen en osaa ottaa kantaa, sillä muotoilutuotteita käyttävänä en kärsi sähköisistä hiuksista.

Varmasti tähänkin ketjuun joku tulee haukkumaan harjan, koska ei ymmärrä, että hiuksiakin on erilaisia. Paksuille hiuksille TT saattaa olla liian lyhytpiikkinen ja vaatii mahdollisesti hiuksien jakamista.

Halvemmalla sen saa tilattua Brittiläisistä nettikaupoista. Katso esim Lookfantastic, Feelunique tai Beautybay.

Vierailija
5/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10,90 sain talvella Anttilasta normaalikokoisen ja värisen Tangle teezerin. Eli ei ne aina 20e maksa jos jostain kampanjasta hommaa. Anttilassa ne oli useampaan otteeseen kampanjahinnalla keväänkin aikana.

toimii joo ohuilla haurailla hiuksillani. Harvaa kampaa käyttänyt aiemmin lähinnä koska normiharjat ovat olleet jotenkin liian kovakouraisia. Mut ei se mikään ihmetuote ole. Enemmän tykkään niistä invisble bobble hiuslenkeistä, jotka on melkolailla kivoja ja hellävaraisia.

Vierailija
6/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Tangle Teazer. Mielestäni hyvä takkujen avaamisessa, mutta muuta hyötyä en siitä ole huomannut, joten käytän vain jos on itsellä tai lapsella hankalia takkuja. Mutta sehän on loppujen lopuksi muovihökötys... Muuten käytetään luonnon harjaksista tehtyä harjaa. Ehdottomasti paras hiuksille.

Vierailija
7/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:53"]

TT sopii mun ohuille hiuksilleni täydellisesti. Piikit ovat lyhyet ja joustavat, eivätkä revi hiusta. En vaihtaisi tätä harjaa mihinkään. Olen huomannut selvän eron hiusten katkeilun kanssa ja usean vuoden TT:n käyttö on vähentänyt sitä huomattavasti. Myös päänahan hierominen tällä on mukavan tuntuista joustavien piikkien ansiosta. Sähköisyyden vähennykseen en osaa ottaa kantaa, sillä muotoilutuotteita käyttävänä en kärsi sähköisistä hiuksista.

Varmasti tähänkin ketjuun joku tulee haukkumaan harjan, koska ei ymmärrä, että hiuksiakin on erilaisia. Paksuille hiuksille TT saattaa olla liian lyhytpiikkinen ja vaatii mahdollisesti hiuksien jakamista.

Halvemmalla sen saa tilattua Brittiläisistä nettikaupoista. Katso esim Lookfantastic, Feelunique tai Beautybay.

[/quote]

Kiitos kattavasta vastauksesta! -ap

Vierailija
8/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät ja paksut hiukset, mutta yksittäiset hiukset ovat lasimaiset, ohuet ja takkuuntuvat. Tykkään tangle teezeristä paljon nimenomaan hiusten selvittämiseen kuivana ja märkänä. Kampauksien tekoon se ei minulla ole hyvä, vaan kaipaisin pidempiä ja jäykempiä harjaksia siihen. Sähköisyydessä en ole huomannut muutosta.

Vierailija
9/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lapselle, koska hänen kiharat hiukset menee tosi nopeasti takkuun ja jos päivänkin harjaamatta niin rastamaiseksi ja kaikki harjat jäänyt kiinni hiuksiin. TT ei jää kiinni hänen hiuksiin. Kokeilin myös omiin hiuskiin ja sama juttu, ei tartu kiinni vaan harjaa nätisti. Ainut, että en osaa tuolla tt:llä laittaa hiuksia siististi ponnarille itseltäni.

Vierailija
10/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli harjassa ei ole mitään muuta erikoista, kuin lyhyet piikit ja hellävaraisuus? Onko se hintansa arvoinen? Onko se vain jokin muotijuttu nyt, että sellainen pitäisi olla, jotenkin "hienompi harja"?

t. ihmettelijä :O

Vierailija
11/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:59"]

Mulla on pitkät ja paksut hiukset, mutta yksittäiset hiukset ovat lasimaiset, ohuet ja takkuuntuvat. Tykkään tangle teezeristä paljon nimenomaan hiusten selvittämiseen kuivana ja märkänä. Kampauksien tekoon se ei minulla ole hyvä, vaan kaipaisin pidempiä ja jäykempiä harjaksia siihen. Sähköisyydessä en ole huomannut muutosta.

[/quote]

Tarvisee siis jäykemmän harjan tai kamman kampauksien tekoon kuitenkin..... voiko tt:llä tupeerata? ei varmaankaan?

Vierailija
12/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puolipitkät, ohuehkot vaaleammiksi raidoitetut hiukset ja tuo on ainoa vempain joka selvittää hiukset pesun jälkeen eikä venytä ja katko niitä :) Suosittelen, ostin ekan omani jotain 5 vuotta sitten.

Vierailija
13/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:02"]Eli harjassa ei ole mitään muuta erikoista, kuin lyhyet piikit ja hellävaraisuus? Onko se hintansa arvoinen? Onko se vain jokin muotijuttu nyt, että sellainen pitäisi olla, jotenkin "hienompi harja"?

[/quote]

aika ruma muovinpala se on, jos haluaisin statussymboliksi hiusharjan niin en ehkä TT:tä valitsisi. Se on hellävarainen ja toimii, eli siis selvittää vaikeatkin takut ihmeen helposti. Siksi se on suosittu.

Vierailija
14/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan ei takkujen selvittäminen satu, ei revi hiuksia. Siihen kai se on ihan tarkoitettukin alunperin. 

Vierailija
15/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:08"]

Minulla puolipitkät, ohuehkot vaaleammiksi raidoitetut hiukset ja tuo on ainoa vempain joka selvittää hiukset pesun jälkeen eikä venytä ja katko niitä :) Suosittelen, ostin ekan omani jotain 5 vuotta sitten.

[/quote]

hahahaha statussymbolina hiusharja !! kuolen nauruun.

Vierailija
16/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:08"]

[/quote]

hahahaha statussymbolina hiusharja !! kuolen nauruun.

[/quote]

väärä lainaus, sori, mutta kuitenkin XDD

Vierailija
17/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaisen näkökulmasta sanoisin että ostakaa mielummin aukikampausharja tai pidennysharja jos haluatte takkujen selvitykseen sopivan ja hellävaraisen harjan. Meinasin itsekin ottaa TT myyntiin mutta kerran kokeilin ystävälläni kys harjaa niin täytyy sanoa että vaikutti kyllä ostopäätökseeni negatiivisesti. Toki ammattilaisena on tottunut parempiin välineisiin mutta jos esim hintaa katsotaan niin aukikampausharja 5-10€ jälleenmyynnissä auttaa myös päätöksen tekoon. TT varmasti toimii mutta ei ole paras vaihtoehto, ja kalliskin.

Vierailija
18/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:02"]

Eli harjassa ei ole mitään muuta erikoista, kuin lyhyet piikit ja hellävaraisuus? Onko se hintansa arvoinen? Onko se vain jokin muotijuttu nyt, että sellainen pitäisi olla, jotenkin "hienompi harja"?

[/quote]

Hienosti tulkittu, en voi uskoa taas miten tällaisia ihmisiä on olemassa :D Voiko hiusharja oikeasti olla muotijuttu? Ei se ole mikään käsilaukku, jota kanniskellaan ulkona. Tangle Teezerin suosio perustuu ihan vaan sen toimivuuteen, sillä eihän se ole kaunis tai erikoisen näköinen. Sattuu vaan olemaan toimiva kappale muovia. Alunperinhän tuote oli hiustenhoidosta kiinnostuneiden ihmisten suosiossa ja itsekin olen käyttänyt harjaa useita vuosia. Harjan maine levisi hiuksista kiinnostuneiden keskuudessa ja muistan itsekin ne ajat, jolloin siitä on kauneusfoorumeilla ruvettu keskustelemaan. Sittemmin harja on levinnyt myös ns. tavisten tietoisuuteen mm. blogien kautta. Ja kyllä, se on hintansa arvoinen sellaisille henkilöille, joiden hiuksille se sopii. Ja eikö hellävaraisuus tosiaan sinun mielestäsi ole hieno ominaisuus harjassa ja sulle oli ihan sama myös millaisilla piikeillä hiuksiaan raastaa?

Mutta kerrohan toki, mitkä sinun mielestäsi ovat hiusharjalle ne tärkeät ominaisuudet, jos ei hellävaraisuus ja oikeanlaiset piikit?

Vierailija
19/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden suosituksesta ostin 2 v takkutukka tytölleni ja on kyllä takkujen selvitykseen paras ja ainoa keino.

Vierailija
20/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:02"]

[/quote]

Itse en siitä pidä, se ei pysy mun kädessä ja tuntuu että ei selvitä alimpia hiuksia kunnolla. Mutta tytär tykkää. Aiemmin hiusten harjaus oli itkua ja parkua, mutta tangle teaserilla tyttö hoitaa itse hiustensa harjaamisen. Ei kuulemma käy kipeää, kuten muut harjat ja kammat teki. Meillä se siis tosiaan on hyödyllinen. Todellakin hintansa arvoinen. Aiemmin hiusten harjaus oli tappelua, nyt tyttö hoitaa homman itse :) Mutta veikkaan että kaikille tuo ei käy, varmaan kiinni hiusten laadusta ym. Itse en koe sitä mitenkään superina, mua ärsyttää kun se ei pysy kädessä.