Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille

Vierailija
09.05.2014 |

Eks teillä ole muuta mielessä kuin lapset. Miehenä kyllä ihmetyttää. Hankkikaa elämä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:15"]

Eks teillä ole muuta mielessä kuin lapset. Miehenä kyllä ihmetyttää. Hankkikaa elämä.

[/quote]

Miehenä ihmetyttää mitä kuvittelit www.vauva.fi sivustolla olevan? Kaasarinkorjausohjeita? Elokuva-arvosteluita? Maalaisjärkeä? Viimeksimainittua suosittelisin vaivaasi.

Vierailija
2/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitäö kyssää voi laittaa jo otsikkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa lapsia saaneista naisista elää lastensa kautta, eikä muuta elämää enää ole. Omat mielenkiinnon kohteet jäävät taka-alalle ja harrastukset unohtuvat. Ystäviä tavataan ainoastaan, jos heilläkin on lapsia. Keskustelut koskevat tietysti jälkikasvua ja nätiä lattialla leikkiviä lapsukaisia ihastellaan yhteen ääneen, oman lapsen hienoa kehitystä tietysti korostaen. Veikkaan, että aika moni tunnistaa tästä itsensä ja alapeukuttaa.

Vierailija
4/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole paljon muuta puhuttavaa, olen lapseni kanssa 24/7. Eli uusia muille kiinnostavis kokemuksia ei synny. Syntyy vaan kokemuksia lapsen kanssa. :D

Vierailija
5/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tähän pätee myös ns. koiraihmiset. Koko ajan selostetaan ystäville ja sukulaisille yms, että mitä koira on tehnyt, mitä vaivoja sillä on, kuinka söpö se on milloinkin, monelta koira herää aamuisin, miten pitkiä lenkkejä jaksaa tehdä, mitä koira syö...........

hohhoijaa, vaikka itsellänikin olisi koira niin en kyllä jauhaisi siitä, ei ketään kiinnosta -___-

ärsyttää kun monilla työpaikoilla olen tavannut näitä koiraihmisiä, jotka joka kerta kun avaavat suunsa, puhuvat koirastaan, oikeasti.

Siis ovathan ne ihania, ja olen todella eläinrakas ihminen yms :) mutta evvk nämä koirajorinat.

Sama juttu, kun jotkut äidit paapattavat vain lapsistaan, mitä ne syövät ja mitä sanoivat ja tekivät ja raportoivat työkavereilleen ja ystävilleen ihan kaiken, eikä mistään muusta osata puhua, ja kaikki liittyy lapseen.

Ymmärrän senkin toki, että lapsi on rakas ja tärkeä ja menee kaiken edelle, mutta silti. Kyllä aikuisella naisella saa olla muutakin elämää kuin se lapsi. Voi vaikka aloittaa siitä, ettei keskustelisi lapsestaa jatkuvasti, vaan juttelisi kavereille muista(kin) asioista.

Vierailija
6/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioista on kirjoitettu NDA, joten turvallisempi puhua lapsista.

Vierailija
7/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:30"]

Jotenkin tähän pätee myös ns. koiraihmiset. Koko ajan selostetaan ystäville ja sukulaisille yms, että mitä koira on tehnyt, mitä vaivoja sillä on, kuinka söpö se on milloinkin, monelta koira herää aamuisin, miten pitkiä lenkkejä jaksaa tehdä, mitä koira syö...........

hohhoijaa, vaikka itsellänikin olisi koira niin en kyllä jauhaisi siitä, ei ketään kiinnosta -___-

ärsyttää kun monilla työpaikoilla olen tavannut näitä koiraihmisiä, jotka joka kerta kun avaavat suunsa, puhuvat koirastaan, oikeasti.

Siis ovathan ne ihania, ja olen todella eläinrakas ihminen yms :) mutta evvk nämä koirajorinat.

Sama juttu, kun jotkut äidit paapattavat vain lapsistaan, mitä ne syövät ja mitä sanoivat ja tekivät ja raportoivat työkavereilleen ja ystävilleen ihan kaiken, eikä mistään muusta osata puhua, ja kaikki liittyy lapseen.

Ymmärrän senkin toki, että lapsi on rakas ja tärkeä ja menee kaiken edelle, mutta silti. Kyllä aikuisella naisella saa olla muutakin elämää kuin se lapsi. Voi vaikka aloittaa siitä, ettei keskustelisi lapsestaa jatkuvasti, vaan juttelisi kavereille muista(kin) asioista.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Sama myös sekin, kun jotkut valittavat esim. miehestään ja parisuhteestaan, ja saa töissä kuunnella jatkuvasti jonkun parisuhdeongelmia, ja aina sama levy soi.

Vierailija
8/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis, luulin pari kuukautta että uudella työkaverillani on 2lasta. Sitten paljastuikin että ne ovat koiria :D Niillä on ihmisten nimet joka ehkä jotenkin hämäsi...

Vierailija
9/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:34"]

ohis, luulin pari kuukautta että uudella työkaverillani on 2lasta. Sitten paljastuikin että ne ovat koiria :D Niillä on ihmisten nimet joka ehkä jotenkin hämäsi...

[/quote]

Hahahah, juuri näin... tätä tarkoitin, että koirista puhujat ja lapsistaan puhuvat ovat vähän samantyyppisiä..........

Vierailija
10/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Työ ja se mitä seuraavaksi syödään.

Vierailija
11/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska kysymys.  Eihän tuota kysymystä ole tarkoitettu naisille yleensä, vaan sellaisille naisille, jotka puhuvat vain lapsistaan.