Jos ikkunassa/parvekkeella/pihalla ei näy joulukoristeita, asunnossa asuu 99% varmuudella yksinäinen sinkkumies
Kommentit (33)
Minä olen yksinasuva sinkkumies ja pidän joulusta. Aiemmassa asunnossani jossa oli parveke, tykkäsin pitää kaiteessa jouluvaloja, tai oikeastaan ne oli päällä noin elokuun lopusta toukokuuhun. Mielestäni ne toivat kivaa tunnelmaa. Nykyään ei ole parveketta, enkä ole ikkunoihinkaan mitään valoja hankkinut, mutta voisin ehkä hankkiakin.
Nooh AP, sen kuin kysyt vain suoraan, jos alkoi kiinnostaa...
Musulnit siellä asuu. Tai Herran kansaa. Tai jehovia.
Kaunista katseltavaa muiden talouksissa, kun ulkoilee pimeällä, mutta itselleni en laita. Joulut menee yleisesti ottaen aina joko töissä tai matkoilla, joten mitään jouluperinteitä ei tule siitäkään syystä harrastettua. Ja kyllä, kaupunkilainen sinkkunainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kaikki pariskunnatkaan eivät laita mitään joulukoristeita ulos ja parvekkeille, eivät edes yksin asuvat naiset.
Yleensä lapsiperheissä laitetaan koristeluja eniten, koska lapsethan sitä joulua kaikkein halukkaimmin odottavat.
Olen sinkku nainen, enkä ole enää vuosikausiin laittanut mitään jouluvaloja parvekkeelleni, enkä asuntonkaan.
Olen aina jouluna lomalla ja matkustan pois. Matkustan myös tänä vuonna viettämään joulua muualle.
Joululla ei ole minulle mitään muuta merkitystä kuin pitkä loma ja rentoutuminen työstä.
Olet sieluton ihminen
Ei. Mä en jaksanut tänä vuonna laittaa mitään. Ei parvekkeelle eikä ikkunaan tähteäkään.
Terveisin keski-ikäinen pariskunta
Olemme 4-kymppinen pariskunta, eikä meillä ole minkäänlaisia valoja tai koristeita.
Mitenkäs aloittajan huushollissa on asiat?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs aloittajan huushollissa on asiat?
Sillä äiti kävi laittamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten minä, yksinasuva 49 v asianajaja, jota ei vaan ole luotu siihen, että olisi mitään kiinnostusta sisustukseen/joulukoristeisiin/muihinkaan härpäkkeisiin.
Tänä vuonna koronan vuoksi yksin Helsingissä (äiti pohjoisessa) ja lukuunottamatta kinkkua, laatikoita, viiniä + glögiä, mitään en aio laittaa. Nöpötän sohvannurkassa ja olen sangen tyytyväinen ylimääräisiin vapaisiin.
F
Toivon puolestasi, että saisit munaa jouluna!
Eipä ole sekään kiinnostanut 5 vuoteen. Turhaa hikistä häsläystä sekin. Toivoa puolestani tietenkin saat, mutta mielelläni vedän hieman liikaa viiniä ja katselen tallennettuja Uskomaton eläinlääkäri Pol'ia ja Neiti Marplea :D
F
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sitten se 1% poikkeus säännöstä eli 5-henkinen perhe, joka on ottanut ilmastoasiat vakavissaan. Kaikki ylimääräiset valot ovat ilmastouhka eikä ole järkevää niitä poltella. Kaikki muut saavat kausivaloja käyttää, missään nimessä en kiellä, mutta sitten on turha tulla nuttura tutisten selittämään, että lihansyönti tuhoaa tulevaisuuden.
Yritätkö siis väittää, että otatte ilmastoasiat vakavasti, vaikka syötte lihaa tietäen sen olevan ilmastovahingollista?
Sinä taidat olla se, jolla nuttura tutisee, tai ehkä se onkin miehesi nuttura.
Tai sitten siellä asuu vaikka Jehova-nainen tai perhe. Jehovat eivät vietä joulua.