mun duunarimiehelle tuli tili
Brutto 6217,40e :) ja kävi vaan työkkärin kurssin. Palkka vaihtelee kuukausittain n. 5000-6000 välillä.
Kommentit (29)
Mun akateeminen mies ei ole saanut tiliä varmaan 25 vuoteen. Silti sillä on aina rahaa ja verottaja noteeraa sen hyvätuloisimpaan kymmenykseen.
Mikä ala ap? Taidan ruveta duunariksi. T. Juristi
Mulla tulee palkka kuun puolivälissä. Olen kuullut, että palkanmaksupäivä voi kuitenkin vaihdella.
Minkä kurssin kävi? Tahtoo kanssa.
Onko mukana ylityöt, likasen työnlisät, iltalisät tms.? Vai onko ihan peruspalkka päivätyöstä arkipäivinä'?
Mulle tulee palkka kahdesti kuussa
En viitsi sanoa tässä koska on erikoisempi ala. Liittyy kaivoksiin :)
Mun duunarimiehelle tulee palkka joka toinen perjantai. Mulle taas tulee palkka kuun vika arkipäivä. Vuokratulot tulee kuun 5 päivä tai seruaavana arkipäivänä. Lainat menee maksuun 15. päivä tai seuraavana arkipäivänä. Lapsen vammaistuki tulee kuun 26. päivä tai sitä edeltävänä arkipäivänä.
OK. Minulle ja miehelle tulee vasta viidestoistapäivä.
Kerro tarkemmin, mitä työtä tekee. Onko vielä matkatöitä ja siksi tilissä verottomia päivärahoja ja matkakorvauksia?
22-vuotiaan tyttäreni tili on ollut iähemmäs 2000€, pelkällä ammattikoulututkinnolla.
Ai miehelle tulee tilinauha ja juostaan kertomaan se netin keskustelupalstalle.. :D
O-ou olenkohan nyt kateellinen!
Mun miehelle tuli palkanlisäksi elatustuki kahdesta lapsesta Kelalta.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:22"]
Kerro tarkemmin, mitä työtä tekee. Onko vielä matkatöitä ja siksi tilissä verottomia päivärahoja ja matkakorvauksia?
22-vuotiaan tyttäreni tili on ollut iähemmäs 2000€, pelkällä ammattikoulututkinnolla.
[/quote]
Oma bruttoni on 3200€ peruskoulupohjalla.
On se hyvä kun mies tienaa niin sulla aikaa lojuu av:lla.
Siis sun pointtina tässä ketjussa oli yllättää lukija kuinka sun duunarimies voikin tienata niin paljon. Mutta oikeesti kaikki tajuaa että sun mies ei ole mikään perusduunari vaan jonkin sortin asiantuntija jos on kursseilla istunut myös. Ei kaikki asiantuntijat ole virastoissa, käytännön läheisempää asiantuntijuutta löytyy myös.
Eli tää ketju on todellä typerä kun yrität väittää et sun mies olisi muka "duunari", joka ei todellakaan tarkoita mitä tahansa palkkatyöläistä.
Oikeesti kasva aikuiseksi täältä provoilemasta ja tekemästä tälläisiä aloituksia jotka halventaa oikeita duunareita ...
Tais olla ainutlaatuinen tili kun piti tänne asti tulla kehumaan:) Mun eksä, duunari myös, ei käynyt muuta kuin jonkun työpaikan järjestämän koulutuksen ja on telakalla töissä. Jos tekee niskalimassa töitä sunnuntaisin ja öisin kun pyydetään niin palkka menee pari tonnia yli tuon toisina kuukausina. Peruspalkka onkin sitten huomattavasti pienempi. Mun nykyinen insinöörimies tekee yli kuudentonnin tilin joka kuukausi istumalla kahdeksan tuntia töissä aivotyöskennellen. Lisäksi tulee kivat bonukset kuten viime kuussa hieman yli 10 000 euroa. Ostin yhden Chanelin laukun sillä. Olemme sopineet oikein paperilla että kaikki rahat ovat yhteisiä. En käy töissä :) Duunia olen tehnyt aiemmin näiden kotona oltujen vuosien edestä sitäkin enemmän.
Minun insinöörimies saa käteen noin 5000€/kk. Brutosta en tiedä, kun ei esittele kotona tilinauhojaan. On se joskus kehaissut että ylityöputken jäkeen brutto on ollu kymppitonnin.
Okei, mun insinöörimiehen palkka tulee kuun lopussa ja mun taas kuun puolessa välissä.