Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluhaaste - Montako Club For Fiven joulukappaletta pystyt kuuntelemaan peräkkäin?

Vierailija
16.12.2020 |

Itse pystyin puolitoista. Sit riitti. Montako sinä?

Osallistu keskusteluun!

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. En pidä kuorolaulusta

Vierailija
42/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi rähmä, onko niillä joululevy(jä)kin??

Muistaakseni kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on lauluyhtye.

Vierailija
44/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti? Kuuntelee sellaista musiikkia, mistä tykkää. Joulumusiikkia löytyy niin monenlaista, jokaiselle jotain.

Vierailija
45/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä epäonnistuneita viisikkoja.

Vierailija
46/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun heidän levynsä kuitenkin myyvät niin hyvin.

Samoin konsertit aina loppuunmyytyjä.

Mutta tässä ketjussa onkin 1-2 ihmistä spämmäämässä.

Jotka väittävät, että jos arvostaa Club for Fivea, ei tajua musiikista mitään.

Todellakin tajuavat.

Vierailija
47/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meidän pitäisi välittää sun mielipiteestä?

Vierailija
48/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy aiheeen?

Vierailija
49/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on lauluyhtye.

Ei tyhmä ymmärrä, turhaan selität.

Vierailija
50/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta hienoa musiikkia tehnyttä viisikkoa voi tuskin kutsua epäonnistununeeksi vain koska sinä et heistä pidä.

muusikko

Vierailija
51/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kummatkin joululevyt putkeen. Harrastan itse kuoro- ja oopperalaulua sekä olen ammattipianisti. Arvostan suuresti heidän kauniita harmonioitaan ja taitavia sovituksiaan. Maija Sariolalla on upea ääni :)

Vierailija
52/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei vaan oasta tehdä a cappellaa. En toivottavasti joudu enää ikinä kuuntelemaan yhtään. Joskus olen jouluna vieraillut paikassa, jossa oli just telkkari päällä ja siellä (en muista oliko cff vai rajaton) joulukonsertti menossa. Korvat meinasivat särkyä.

Vierailija
53/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Clubista. Suosikkijoululauluni heiltä on Joululaulu (Hiljaa leijaa maahan hiutaleet.

Vierailija
54/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi Kähärän biisi on tosi hyvä. Niin pientä on lämpö jne.

Vierailija
55/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei vaan oasta tehdä a cappellaa. En toivottavasti joudu enää ikinä kuuntelemaan yhtään. Joskus olen jouluna vieraillut paikassa, jossa oli just telkkari päällä ja siellä (en muista oliko cff vai rajaton) joulukonsertti menossa. Korvat meinasivat särkyä.

Suomessa osataan todellakin tehdä acappellaa. Sekä Rajaton että CFF ovat erittäin suosittuja myös ulkomailla. Kumpikin yhtye on saanut lukuisia palkintoja. Sulla on varmaan korvissa vikaa tai olet sävelkuuro.

Vierailija
56/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yksi Kähärän biisi on tosi hyvä. Niin pientä on lämpö jne.

Se on Joululaulu (Tänään jäällä tuulee). Perustui muistaakseni Hannele Huovin upeaan runoon :) Kiva, että täällä on sentään joitakin, jotka pitävät Club for Fiven musiikista. Itse olen käynyt heidän konserteissaan alusta lähtien ja odotan kovasti verkkojoulukonserttia.

Vierailija
57/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa osataan todellakin tehdä acappellaa. Sekä Rajaton että CFF ovat erittäin suosittuja myös ulkomailla. Kumpikin yhtye on saanut lukuisia palkintoja. Sulla on varmaan korvissa vikaa tai olet sävelkuuro.

Kuuntele vaikka Pentatonixia tai Estonian voicesia ja vertaa sit noihin suomalaisiin. Suomalaisissa a cappella yhtyeissä on aina korkealta kiljuvia naisia, joiden äänet saavat korvat särkymään. Lisäksi todell ärsyttävän tekopirteä meininki ja koko ajan hymyt pakotetusti korvissa asti. Oksettavaa. Sen sijaan nuo tuossa alussa mainitsemani ovat paljon monipuolisempia, varsinkin Estonian voicesin Kadri Voorandilla on aivan upea ja lumoava ääni. Nämä tekevät homman tyylillä.

Vierailija
58/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää musiikista yhtään mitään tai keksit koko jutun. Sekä Rajattoman että Clubin laulajat ovat taitavia, maailmanluokkaa.

Vierailija
59/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ja Rajaton on toinen tapaus, jota en pysty kuuntelemaan. Vanhojen joululaulujen "uudelleen säveltäminen" on lähinnä ärsyttävää. Sovitukset kuulostavat erikoisilta ja tekotaiteellisilta. Vanhat perinteiset joululaulut ovat kauniita juuri sellaisinaan ilman turhia lirutuksia ja koukeroita.

Vierailija
60/74 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FFF

Kuuntele vaikka Pentatonixia tai Estonian voicesia ja vertaa sit noihin suomalaisiin. Suomalaisissa a cappella yhtyeissä on aina korkealta kiljuvia naisia, joiden äänet saavat korvat särkymään. Lisäksi todell ärsyttävän tekopirteä meininki ja koko ajan hymyt pakotetusti korvissa asti. Oksettavaa. Sen sijaan nuo tuossa alussa mainitsemani ovat paljon monipuolisempia, varsinkin Estonian voicesin Kadri Voorandilla on aivan upea ja lumoava ääni. Nämä tekevät homman tyylillä.

Olen kuunnellut acappallaa varmasti paljon sinua enemmän. Myös mainitsemiasi yhtyeitä ja paljon muita. Suomalaiset acappellayhtyet eivät häviä ulkomaisille. Kuka Rajattomien tai CFF:n naislaulajista muka kiljuu? Ei kukaan. Kumpikin yhtye osaa myös tehdä monipuolista musiikkia. Sekä joulu- että muutakin musiikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi