Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän on naiset hulluudellaan saaneet aikaan

Vierailija
08.05.2014 |

Mieheni, hyvä itsetunto ja kaikin puolin omilla avoillaan ajatteleva, on nyt kauheassa paineessa, että millaisen äitienpäivän osaa minulle ensimmäisenä äitienpäivänä järjestää etten pety.

Sanoin hänelle, että kunhan vietetään aikaa koko perhe yhdessä ja kokataan yhdessä jotain hyvää ruokaa, se riittää; en halua kalliita lahjoja, ulkona syömistä jne.

En jaksa uskoa, että olen ainoa nainen, joka näin ajattelee mutta kun kovin ääni ja suurin suu on niillä, joiden vaatimuksilla ei ole mitään rajaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin typerä provo. Tai vaihtoehtoisesti jos tää on totta, onneksi te kaksi heikkolahjaista voitte antaa toisillenne vertaistukea.

Vierailija
2/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei ole koskaan muistanut äitienpäivänä mua mitenkään, eikä ole milloinkaan ottanut siitä mitään painetta, se päivä on ihan tavallinen päivä muiden joukossa. Ei sano edes "onnea" :D Mut pääsitpähän taas haukkumaan kaikki muut naiset ja ylentämään samalla itsesi. Ehkä olet samanlainen besserwisser parisuhteessasikin ja sen vuoksesi miehesi on ihan paineessa sun kanssa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs olet hullutellut niin paljon...

Vierailija
4/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jos hyväitsetuntoinen aikuinen mies on ihan paniikissa äitienpäivän takia, ei siitä kannata muita naisia syyttää kuin sitä peilistä katsovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi