Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille paha mieli jos näette esim. huulirasvan tai käsineen maassa?

Vierailija
16.12.2020 |

Minulle tulee😔

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vi#ussa?

Vierailija
2/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hyvä mieli. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko erityisherkkä?

Vierailija
4/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks vi#ussa?

No ei ole kivaa kun ihmisiltä katoaa tavaroilta ja sitten pitää ostaa uudet tilalle 😔

Ap

Vierailija
5/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Mitä tuohon sanoisi.

Vierailija
6/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks vi#ussa?

No ei ole kivaa kun ihmisiltä katoaa tavaroilta ja sitten pitää ostaa uudet tilalle 😔

Ap

No ei tuollaiset halpajutut harmita yhtään. Eri asia jos olis jollain kännykkä tai lompakko hukkunut.

Vierailija
7/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks vi#ussa?

Ap

No ei tuollaiset halpajutut harmita yhtään. Eri asia jos olis jollain kännykkä tai lompakko hukkunut.

Ei ne pennosiaan laskeville köyhille ole halpoja.

Vierailija
8/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paha mieli kun lukee sun juttujas. Onko lääkkeet otettu?

Vierailija
9/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin perustaa sellaisen hyväntekeväisyysjärjestön jonka avulla ihmiset saisivat hukkaamansa käsineen takaisin tuntomerkkejä vastaan.

Ap

Vierailija
10/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tulee :D Eli et ole ainoa.

Varsinkin jos näkee vaatekappaleita, esim. lasten vaatteita.

Vierailija
11/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks vi#ussa?

Ap

Mutta puhelimia ja lompakoita ei hävitetä niin usein kuin käsineitä. Minä voisin olla sellainen käsinekerääjä jolle voi soittaa jos kaipaa hävinnyttä käsinettään 😂

Ap

Vierailija
12/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin perustaa sellaisen hyväntekeväisyysjärjestön jonka avulla ihmiset saisivat hukkaamansa käsineen takaisin tuntomerkkejä vastaan.

Ap

Onhan niitä kaupunkien fb-ryhmiä, joissa ilmoitellaan juuri tällaisista pudonneista.

Vierailija
13/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks vi#ussa?

Ap

No ei sitten kannata hävittää jos ovat kerta arvokkaita.

Vierailija
14/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks vi#ussa?

Ap

Mutta puhelimia ja lompakoita ei hävitetä niin usein kuin käsineitä. Minä voisin olla sellainen käsinekerääjä jolle voi soittaa jos kaipaa hävinnyttä käsinettään 😂

Ap

Mitä väliä sillä usein jutulla on tässä asiassa?

Vierailija
15/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä noista niin, mutta kyllä mua harmittaa kun näkee vaikka sporan ikkunasta aamulla että joku juoksee, eikä sittenkään ehdi kyytiin.

Mä en myöskään tykkää " Hauskoista" kotivideoista, mitä kivaa siinä on että joku loukkaa itsensä? Enkä todellakaan ole mikään erityisherkkä, päinvastoin.

Vierailija
16/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempi, jos näkee jotain tosi henkilökohtaista, lelun, tutin tai korun...

Vierailija
17/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks vi#ussa?

Ap

Kelalta saa tukea kun pikkasen itkee huulirasvansa perään.

Vierailija
18/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Ymmärrän tuskasi. Mä makasin 3viikkoa sairaalassa letkuissa ja olin riippuvainen huulirasvastani. Eikös se tipahtanut joka päivä lattialle, eikä siellä osastolla saanut käyttää mitään lattialle pudonnutta. Mies ja tyttäret toi mulle jatkuvasti uusia huulirasvoja. Nyt jo naurattaa mutta sillon kyllä itketti.

Vierailija
19/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks vi#ussa?

Ap

Kyllä mua harmittaisi. Ei jotain huulirasvaa koskaan muista ostaa tilalle... Vaikkei ole rahasta kiinni, niin silti. Tai jos on vielä matkaa kotiin ja huomaa, että hanska on pudonnut jonnekin niin sormet palelee. Tai jos se olikin mummun tekemä rakas lapanen?

Enkä ole erityisherkkä, mutta kyllä mä ymmärrän ap:ta.

Vierailija
20/20 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen töppösiä kun näkee, niin miettii, että vauvalle on varmaan tullut kylmä matkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän