Kuka on elämäsi tärkein ihminen?
Kommentit (45)
Lapseni, isäni ja lapseni isä (ex)
Minä itse, mies, lapset ja oma äiti
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:35"]Siinä se.^
[/quote]
1. mies, 2. esikoinen, 3. sisko, 4. kuopus
minä, mies, lapsi....piiiiiitkä väli...kavereita, veljentyttö, veli....muut
Eikö kukaan erota toisistaan yksikköä ja monikkoa? Ap kysyy tärkeintä yksittäistä ihmistä, ei ihmisiä. Ei ole mitään mieltä luetella koko sukua; kiinnostavaa on, kun joutuu tosissaan pohtimaan, kuka se YKSI tärkein on.
Ja mulla se on nuorempi sisareni.
1. Poikaystävä 2. Äiti 3. Siskot perheineen
Isäni varmaankin. Jos mieheni osottaisi enemmän kiinnostusta minuun, niin hän olisi tärkein.
1. Lapset 2. Avovaimo 3. Veli 4. Kissa 5. Koira
Mieheni. Meillä ei ole lapsia, mutta sitten kun joskus ehkä on niin uskoisin että menevät miehen edelle.
Kun vain yhtä ihmistä kysyttiin, yritin miettiä, olisiko se mies vai joku lapsistani. Todella vaikea erotella heistä sitä muiden yli nousevaa ykköstä... En osaa vastata kysymykseen.
Mä en osaa vastata tuohon. Voisi olla esikoiseni, erittäin rakas. Voisi olla tuo nuorimmainen, rakas hänkin, erilailla, tarvitseva. Mutta jos kumpikaan ei ole tärkeämpi toistaan, ei kait mulla ole tärkeintä ihmistä...
Mieheni joka on myös lasteni isä.
Jehtro Rosted (?) sanoi juuri hienosti että aina hehkutetaan lapsia muttei muisteta sitä, mistä kaikki alkoi. Ja totta on sekin, että lapset ovat meillä vain lainassa. Tottakai lapset ovat silti koko elämämme :)
Mieheni ja sillä perusteella, että hän on ollut vierelläni ennen lapsia ja toivon, että hän on vierelläni myös silloin kun lapset itsenäistyttyään lähtevät kukin omaan elämäänsä.
Mies ja lapset.