Luulit teko te lapsena että aikuiset ihmiset ei kiusaa toisiaan?
Kommentit (16)
Et osaa edes kirjoittaa! Lueppa otsikkosi uudestaan..
Vierailija kirjoitti:
Et osaa edes kirjoittaa! Lueppa otsikkosi uudestaan..
Lueppa 🙄
Luulin, että mieleltään terveet aikuiset eivät kiusaa. Niitäpä ei sitten monta olekaan :D
"Luulin, että mieleltään terveet aikuiset eivät kiusaa. Niitäpä ei sitten monta olekaan."
Tämän läksyn minäkin olen elämässäni oppinut. Vieläpä karvaasti.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että mieleltään terveet aikuiset eivät kiusaa. Niitäpä ei sitten monta olekaan :D
Näinpä. Ollaan totuttu poloset niin hyvälle, että meistä on tullut ilkehiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nähnyt elokuvan Seven?
Kuka on elokuvan Seve? Joku koira?
Onneksi vanhempani härnäsivät minua niin paljon, että ei jäänyt epäselväksi. Olisin muuten varmasti kovin tosikko. 🤣
Luulin ainakin 12 -vuotiaaksi asti. Ja 18-vuotiaaksi asti kuvittelin, että kaikki aikuiset on viisaita.
"Onneksi vanhempani härnäsivät minua niin paljon, että ei jäänyt epäselväksi. Olisin muuten varmasti kovin tosikko. 🤣"
Toimiko asetelma myös toisinpäin?
Useimmat kiusaajat ovat hel-vetin tosikkoja, kun tuollainen huomio käännetään heihin itseensä...
No mä kasvoin mestarikiusaajan perheessä. Eipä ole ollut moisia kuvitelmia.
Ihan pienenä luulin. Mutta aika nopeasti kävi ilmi, että aikuiset on ihan yhtä kamalia. Ellei jopa pahempia. Aikuiset kiusaa "hieman" pahemmilla tavoilla kuin sanomalla kakkapääksi tai viemällä barbin kädestä.
Kiusaaja heti tokassa kommentissa :D
Vierailija kirjoitti:
"Onneksi vanhempani härnäsivät minua niin paljon, että ei jäänyt epäselväksi. Olisin muuten varmasti kovin tosikko. 🤣"
Toimiko asetelma myös toisinpäin?
Useimmat kiusaajat ovat hel-vetin tosikkoja, kun tuollainen huomio käännetään heihin itseensä...
Ymmärsivät leikiksi. Joskus saattoivat olla vähän tosissaankin mutta kaikki päättyi lopulta nauruun.
Kyllä. Luulin myös että aikuiset on fiksuja ja kohteliaita sekä aina heikomman puolella. Väärin luultu. Viihdyn nykyään mainiosti ilman ihmisseuraa.