Kiihottuuko kukaan yksinhuoltaja-äideistä
Itse kiihotun en tiedä miksi just niistä ja myös kavereiden kuumista äideistä
M21
Kommentit (11)
Kyllä, koska aika usein he ovat olleet pidempään puutteessa ja ovat melko suostuvaisia lähes kaikkeen mitä ehdotetaan. Itse pidän sidontaleikeistä ja kaikki (6) ovat suostuneet sekä myöskin pukeutuneet seksikkääseen asuun ensin, kun olen pyytänyt.
Tottakai kiihottuu. Naisia he ovat siinä missä muutkin.
Riippuu... hoikkavartaloinen ja tiukat farkut... miksi ei.
Plösähtänyt kroppa ja päällä soputeltta... No thanks!
Kyseisestä ominaisuudesta en saa kyllä mitään kiksejä. En myöskään siitä, että nainen on leski tai se että naisella on lapsia. Muut ominaisuudet ratkaisevat.
Joo. Silloin kun lapsi on hoidossa.
Kokemattomana opiskelijapoikana jouduin työpaikan kesäjuhlaan. Juotavaa, saunaa ja uintia riitti. Loppuillasta alkoivat varttuneet (jopa 30-vuotiaat!) rouvat kiinnostaa, joita humalaisen poikasen kömpelöt flirtit lähinnä naurattivat. Joten - yksin opiskelijaboksiin jälleen kerran. Sinne kävellessä yksi rouva nappasi kiinni, kertoi olevansa eronnut ja pyysi kotiinsa. Ja siellä äkkiä asiaan olohuoneen sohvalle. Rouva oli kiihkeä ja itsekin panin parastani (joka ei tainnut olla silloin kovin paljon). Yhtäkkiä viereen käveli pieni tyttö, joka sanoi: "äiti". Tunnelma läsähti joskin homma hoidettiin joten kuten loppuun kun lapsi oli nukutettu.
Asia on vaivannut vuosikymmeniä. Tulikohan traumoja? Vastaavia eronneita (tai vapaamielisiä ) rouvia sattui tielle isossa kaupungissa myöhemminkin, ja kontakteja syntyi. Ehkä kuitenkin hieman varovaisemmin. Joku kaveri päätyi naimisiinkin. Moni erosi myöhemmin, osa ei.
Minäkin nuorena miehenä tapailin yh-äitejä. En tiennyt lapsista / lapsen hoidosta / vanhemmuudesta / yms yhtään mitään enkä ollut yhtään kiinnostunutkaan mutta kummasti tuli aina jututettua lapsia mukavasti ja ostettua lahjoja ja kehuttua, kun oli tietty päämäärä mielessä.
Nimim. "Jokos olisi lasten nukkumaanmenoaika, hyvää yötä..."
Lapsille kun oli kiltti, niin äidit tykkäsivät 😊
Vierailija kirjoitti:
Lapsille kun oli kiltti, niin äidit tykkäsivät 😊[/quote
Ja äidin tuhmailulla ei ollut rajoja. Kaikki aukot käytössä
Joo, monet äidit olivat uupuneita pelkästä lasten kanssa olemisesta ja janosivat aikuista seuraa. Lasten nukkumaanmenosta alkoi oma aika, ja minä olin aina silloin mielelläni pitämässä seuraa.
Kiitos kohteliaisuudesta