Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottuuko kukaan yksinhuoltaja-äideistä

Vierailija
16.12.2020 |

Itse kiihotun en tiedä miksi just niistä ja myös kavereiden kuumista äideistä

M21

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kohteliaisuudesta

Vierailija
2/11 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska aika usein he ovat olleet pidempään puutteessa ja ovat melko suostuvaisia lähes kaikkeen mitä ehdotetaan. Itse pidän sidontaleikeistä ja kaikki (6) ovat suostuneet sekä myöskin pukeutuneet seksikkääseen asuun ensin, kun olen pyytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kiihottuu. Naisia he ovat siinä missä muutkin.

Vierailija
4/11 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu... hoikkavartaloinen ja tiukat farkut... miksi ei.

Plösähtänyt kroppa ja päällä soputeltta... No thanks!

Vierailija
5/11 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisestä ominaisuudesta en saa kyllä mitään kiksejä. En myöskään siitä, että nainen on leski tai se että naisella on lapsia. Muut ominaisuudet ratkaisevat.

Vierailija
6/11 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Silloin kun lapsi on hoidossa.

Vierailija
7/11 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomana opiskelijapoikana jouduin työpaikan kesäjuhlaan. Juotavaa, saunaa ja uintia riitti. Loppuillasta alkoivat varttuneet (jopa 30-vuotiaat!) rouvat kiinnostaa, joita humalaisen poikasen kömpelöt flirtit lähinnä naurattivat. Joten - yksin opiskelijaboksiin jälleen kerran.  Sinne kävellessä yksi rouva nappasi kiinni, kertoi olevansa eronnut ja  pyysi kotiinsa. Ja  siellä äkkiä asiaan olohuoneen sohvalle. Rouva oli kiihkeä ja itsekin panin parastani (joka ei tainnut olla silloin kovin paljon). Yhtäkkiä viereen käveli  pieni tyttö, joka sanoi: "äiti".  Tunnelma läsähti joskin homma hoidettiin joten kuten loppuun kun lapsi oli nukutettu. 

Asia on vaivannut vuosikymmeniä. Tulikohan traumoja? Vastaavia eronneita (tai vapaamielisiä ) rouvia sattui tielle isossa kaupungissa myöhemminkin, ja kontakteja syntyi. Ehkä kuitenkin hieman varovaisemmin.  Joku kaveri päätyi naimisiinkin. Moni erosi myöhemmin, osa ei.

Vierailija
8/11 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuorena miehenä tapailin yh-äitejä. En tiennyt lapsista / lapsen hoidosta / vanhemmuudesta / yms yhtään mitään enkä ollut yhtään kiinnostunutkaan mutta kummasti tuli aina jututettua lapsia mukavasti ja ostettua lahjoja ja kehuttua, kun oli tietty päämäärä mielessä.

Nimim. "Jokos olisi lasten nukkumaanmenoaika, hyvää yötä..."

Vierailija
9/11 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille kun oli kiltti, niin äidit tykkäsivät 😊

Vierailija
10/11 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille kun oli kiltti, niin äidit tykkäsivät 😊[/quote

Ja äidin tuhmailulla ei ollut rajoja. Kaikki aukot käytössä

Vierailija
11/11 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, monet äidit olivat uupuneita pelkästä lasten kanssa olemisesta ja janosivat aikuista seuraa. Lasten nukkumaanmenosta alkoi oma aika, ja minä olin aina silloin mielelläni pitämässä seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä