Minna Haapkylällä uusi rakas?
Olin näkevinäni lööpissä jotain tällaista? Onko lisätietoa?
Utelias vaan olen ;)
Kommentit (42)
Veikkaan myös että ko. rakkaan nimikirjaimet ovat JH.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:51"]Veikkaan myös että ko. rakkaan nimikirjaimet ovat JH.
[/quote]
iiiiik. Kerro lisää!
Tästä aiheesta on täällä aiemminkin keskusteltu.... Kuiskuteltu naisesta.....
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 17:05"]http://www.ts.fi/kulttuuri/nayttamotaide/260385/1/260386.jpg
[/quote]
siis tää nainen joka oli joskus putouksessakin yhden kauden??
Uusi kumppani oli Oscareissa tänä vuonna.
nuo kaksi nähty yhdessä syömässä kalliossa jo vuosi sitten. ei siinä kyllä näyttänyt olevan mitään romantiikkaa. ihan kavereilta vaikuttivat, mutta mistäs ulkopuolinen mitään tietää.
jos nimi on tiedossa, niin miksi vaan viljailette ja kiertelette? henkilöllisyys kehiin! vaikka keju poistettaisiin, niin informaatio ehtii kulkeutua varmasti jo aika monelle. tietoa kehiin mammat! :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 17:12"]jos nimi on tiedossa, niin miksi vaan viljailette ja kiertelette? henkilöllisyys kehiin! vaikka keju poistettaisiin, niin informaatio ehtii kulkeutua varmasti jo aika monelle. tietoa kehiin mammat! :)
[/quote]
no tossahan on jo monta vihjettä joiden avulla kyllä löydät googlesta itsekin.
Joanna Haartti siis näiden vihjeiden perusteella.
En tiedä, millainen suhde on kyseessä, mutta Minna on viihtynyt viime aikoina tiiviisti Joanna Haartin seurassa.
Seiska varmaan kirjoittaa siitä ensi viikolla. En tosin ymmärrä miksi media piilottelee uuden rakkaan henkilöllisyyttä = tässä nimenomaan sukupuolta. Miksi pitää tunkea kaappiin kun ko. henkilöt löytäneet onnen?
Seiska
varmaan kirjoittaa siitä ensi viikolla. En tosin ymmärrä miksi media
piilottelee uuden rakkaan henkilöllisyyttä = tässä nimenomaan
sukupuolta. Miksi pitää tunkea kaappiin kun ko. henkilöt löytäneet
onnen?
Voihan tukea minnaa henkisestikin raskaina eron hetkinä.
Ne ovat pari. Olen asiasta täysin varma.
Veikkaan myös että ko. rakkaan nimikirjaimet ovat JH.