Ever After High -nuket
Osaisiko kukaan neuvoa, mistä voisi/kannattaisi tilata Ever After High -nukkeja? Tyttäreni on niihin täysin hurahtanut ja kaikkia hahmoja ei vielä saa Suomen kaupoista.
Kommentit (17)
Paljonkohan tulisi maksamaan/nukke?
Eli tilaus jää silloin alle 40, siinä 15 dollarin hujakoilla kpl, ja postimaksut päälle. Ebay.com kannattaa myös tsekata.
Hinnat vaihtelee, kannattaa seurata päivittäin.
mene nyt vaa sinne amazonille, ni näät itte :D
Mahtaako olla pitkät toimitusajat?
Alle kahdessa viikossa, voi olla nopeamminkin.
Eikö noita ole cittarissa? Vai mitä ne monster highn viereen ilmestyneet on?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:17"]Eikö noita ole cittarissa? Vai mitä ne monster highn viereen ilmestyneet on?
[/quote]
Just niitä.
On cittarissa ja kaikissa marketeissa, mutta kun mussukan pitää saada kaikki nuket äkkiä ennen muita.
Just googletin ja löysin Suomesta Leikisti.fi verkkokaupasta. Hinnat oli mun mielestä ihan ok, en kyllä oo kauppoja kierrelly ja kattellu hintoja sen tarkemmin, mut mitä netistä kattelin, niin mun mielestä hinnat oli ihan ok. Tilasin Raven Queen perusnuken ja tuli seuraavaks päiväks perille.
Huuto netissä on EAH Thronecoming kolmen nuken setti yht 75eur sekä Briar Beauty asuntolakirjasetti muistaakseni jotain 30eur. Kalliita ovat...
Mikä on Leikisti-kauppa? En ole kuullutkaan. Mikä EAH- hahmo on lapsesi suosikki/
Myyn Englannista ( ei tule tullimaksuja) Suomeen Ever After High nukkeja, jopa niitä kaikkein erikoisimpia kuten Kitty Cheshire Spring Unsprung nukkea.
http://www.character-outlet.fi/ever-after-high-c-92_218.html
Saa poistaa, jos mainostaminen kielletty
Tulliin voi jäädä nykyään jo päälle parinkympin paketit, itse jouduin maksamaan 30 euron paketista verot. Aiemminhan arvoraja oli se 40 e.
Voi kun olisi Suomessa vielä EAH nukkeja<3
Amazon.com, 2 kpl kerrallaan, ettei joudu makasamaan tulleja, koska tulevat Usasta.