Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hajuvesikysely :)

Vierailija
08.05.2014 |

- Kuinka usein käytät hajuvettä?

- Kuinka monta suihkausta laitat ja mihin?

- Montako tuoksua omistat?

- Minkä kokoisia pakkauksia suosit? 10, 15, 30, 50 ja 100 ml lienee yleisimmät.

- Onko arkeen ja juhlaan omat tuoksut?

- Lempihajuvesi?

- Inhokkihajuvesi?

- Tuoksu, josta olet saanut eniten kehuja?

- Käytätkö hajuvesien body lotioneja? Miten ja missä tilanteissa?

- Miten säilytät hajuvesiä?

- Kuinka vanha on vanhin tuoksusi, onko säilynyt hyvänä?

- Mitä mieltä olet julkkisten lanseeramista tuoksuista?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan päänsärkyä ja hengenahdistusta hajusteista, joten en käytä niitä lainkaan ja joudun rajoittamaan elämääni sellaisten ihmisten takia, jotka hajustavat itseään ihan liikaa. Pahinta ovat hajustetut pyykinpesu- ja huuhteluaineet. Hajusteyliherkkyys on lisääntymään päin juuri siksi, että jostain syystä jotkut ihmiset ovat sitä mieltä, että hajustaa täytyy. Asiasta on tosin ihan turha valittaa, koska aloittajan kaltaiset ihmiset ovat aina sitä mieltä, että he saavat haista ja siitä kärsivät pysykööt kotonaan tai hankkikoot kaasunaamarin.

Vierailija
2/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesiä käytän melkein päivittäin, vlillä unohdan laittaa.

Laitan kaulalle yhen ja ranteelle yhden ja taputtelen.

Montakohan omistaisin, on niitä.. no sanotaanko että yli kymmenen mutta alle 20.

Parfymeitä mulla on suurin osa 30-50 millisinä, ed tä 50-100

Käytän arkena ja juhlana aina samoja.

Lempi hajuvettä en osaa nimetä, mutta yksi suosikeistani on YSL parisienne.

Inhokkia en osaa nimetä.

Eniten kehuja on, yllättävää kyllä, kerännyt Dieselin Fuel for life, josta en itse kovasti pidä.. Tai no eniten ja eniten, mutta kolme miestä on huomauttanut tuoksusta, muista harvemmin kukaan on mitään sanonut.

Vanhin on varmaan chanelin 5, ei tule käytettyä usein, mutta on jotenkin niin ihana etten halua siitä luopuakkaan, on pitänyt tuoksun, tosin se on parfymi.

Musta julkkishajut on osa ihan jees, itse en niitä ostaisi tai käyttäisi, mutta en kyllä osaa sanoa mikis, mä oon ehkä enemmän klassikoihin tykästyvä tuoksujen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkautan aamulla yhden suihkauksen, lounastunnille lähtiessä toisen suihkauksen. Käytän joka päivä. Käytän makeita ja tummia tuoksuja, en tykkää kirpeistä ja pistävistä. En jaksa vastailla muihin =).

Vierailija
4/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paivittain

Kolme/nelja, kaulalle, korvan taakse, niskaan

Omistan noin 10 tuoksua, joista pari kaytossa jatkuvasti

50/100 ml

oma tuoksu paivaan ja iltaan, eli tavallaan joo arkeen ja juhlaan

lempihaju: Hermesin 24 Faubourg

Inhokkihaju: Paris

Eniten kehuja Alien tuoksusta

Ei hajurasvoja

Sailytan pukeutumispoydalla/kaapissa

Vanhin hyvin sailynyt tuoksu ehka 10 vuotta vanha (Calvin Kleinin Opium)

Julkkisten lanseeramat tuoksut ei yleensa kiinnosta.

Vierailija
5/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 18:30"]

Minä saan päänsärkyä ja hengenahdistusta hajusteista, joten en käytä niitä lainkaan ja joudun rajoittamaan elämääni sellaisten ihmisten takia, jotka hajustavat itseään ihan liikaa. Pahinta ovat hajustetut pyykinpesu- ja huuhteluaineet. Hajusteyliherkkyys on lisääntymään päin juuri siksi, että jostain syystä jotkut ihmiset ovat sitä mieltä, että hajustaa täytyy. Asiasta on tosin ihan turha valittaa, koska aloittajan kaltaiset ihmiset ovat aina sitä mieltä, että he saavat haista ja siitä kärsivät pysykööt kotonaan tai hankkikoot kaasunaamarin.

[/quote]

Ja pysy sinä poissa tästä ketjusta, tänne sinä et kuulu sitten ollenkaan. :)

Vierailija
6/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja viikossa

Noin kaksi, yksi ranteisiin + korvien taakse

Yli 10

Vähintään 30, yleensä 50 ml.

Kyllä, mutta ei ole niin justiinsa.

- Lempihajuvesi?

Monia.

Dior J'adore

Versace Versense

Versace Bright Crystal

Versace Woman

- Inhokkihajuvesi?

YSL Opium, vaikka omistan sellaisen.

Chloé.

Chanel No 5, en ole koskaan pitänyt.

Versacen Versense ja Woman.

Harvoin. Joskus tavallisen lotionin sijasta tai tuoksun alle kosteuttamaan ihoa.

Osa kaapissa, osa hyllyllä. Eivät osu suoraan auringonvaloon.

Ikivanha YSL Opium. Ei ole ainakaan parantunut.

Ainakin osa on mainettaan parempia. Ovat ehkä hieman halvempia, mutta ok laatuisia. Olen omistanut useita. Minulle tärkeintä on tuoksu, ei merkki.

Vierailija
7/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 19:01"]

[/quote]

[/quote] Tassa taas hyva esimerkki suomalaisesta av aidista. Toivottavasti sinulla on enemman karsivallisyytta omien lastesi kanssa. Kaipa kaikki saavat sanoa jotakin taalla. Koko palsta tuntuu olevan taynna pervoa puhetta ja kirosanoja. Miksi joku ei saa sanoa jotakin hajuvesiketjuun?

Vierailija
8/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi! Estee lauderin Pleasures on ihana!!

Vierailija
9/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hajuvesiä. En pidä niistä.

Ja tämä on ihan asiallinen vastaus tähän kyselyyn, sillä ensimmäinem kysymyshän oli "Kuinka usein käytät hajuvesiä?"

Vierailija
10/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodoranttina pyrin pitämään yleensä jotain mahd. neutraalin tuoksuista, mutta tehokasta. Tuoksuina yleensä joku Dior. Itse pidän, ja jos senhetkinenen kumppanikin pitää niin sitä parempi. On myös tullut valittua hajuvesiä, mitkä toisen mielestä on kivoja. Tällähetkellä Superdryn sinistä. Tällä nyt mennään..

Vierailija
11/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 05:30"]

Deodoranttina pyrin pitämään yleensä jotain mahd. neutraalin tuoksuista, mutta tehokasta. Tuoksuina yleensä joku Dior. Itse pidän, ja jos senhetkinenen kumppanikin pitää niin sitä parempi. On myös tullut valittua hajuvesiä, mitkä toisen mielestä on kivoja. Tällähetkellä Superdryn sinistä. Tällä nyt mennään..

[/quote]

...arkena kunnes tuo pikkupullo loppuu. t. mies34v.

Vierailija
12/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 05:30"]

[/quote]Mina myos tykkaan viela enemman jos mieheni pitaa ko tuoksusta. En valitsisi tuoksua josta han ei pitaisi.

Vierailija
13/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 03:44"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 19:01"]

[/quote]

[/quote] Tassa taas hyva esimerkki suomalaisesta av aidista. Toivottavasti sinulla on enemman karsivallisyytta omien lastesi kanssa. Kaipa kaikki saavat sanoa jotakin taalla. Koko palsta tuntuu olevan taynna pervoa puhetta ja kirosanoja. Miksi joku ei saa sanoa jotakin hajuvesiketjuun?

[/quote]

Mutta kun minulla ei ole lapsia ollenkaan. :)

Kyseisellä immeisellä ei ollut asiaa hajuvesistä, vaan oli tuputtamssa jotain ihme sönkötystä, jota kukaan tässä ketjussa ei halua kuulla. Pistäköön pystyyn oman huuhteluaine on saatanasta -ketjun, minä en taas mene sinne huutelemaan, että minusta sinä olet yksi wt niine pesuainemanioidesi kanssa.

Tässä ketjussa rakastetaan tuoksuja! :)

Especially Escada tuoksuu täällä juuri nyt. :)

Vierailija
14/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään hajuvettä, käytän vain parfyymejä :D

Käyttääkö muka kukaan muu kuin yli kuuskymppinen jotain hajuvesi-sanaa vielä tänä päivänä???

En viitsi paljastaa merkkejä täällä ettei kaikki ala tilaamaan tai ostamaan matkoilta samoja. Niitä kun ei (onneksi) saa Suomesta.

Vierailija
15/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kuinka usein käytät hajuvettä? pari kertaa kuussa

- Kuinka monta suihkausta laitat ja mihin? suihaisen sormeen jolla kosken korvantausta

- Montako tuoksua omistat? kolme

- Minkä kokoisia pakkauksia suosit? 10, 15, 30, 50 ja 100 ml lienee yleisimmät. en tiedä

- Onko arkeen ja juhlaan omat tuoksut? on

- Lempihajuvesi? jean patou - enjoy

- Inhokkihajuvesi? en tiedä niiden nimiä

- Tuoksu, josta olet saanut eniten kehuja? ei kukaan kehu tuoksuja =)

- Käytätkö hajuvesien body lotioneja? Miten ja missä tilanteissa? en

- Miten säilytät hajuvesiä? kylppärin kaapissa

- Kuinka vanha on vanhin tuoksusi, onko säilynyt hyvänä? pari vuotta ok

- Mitä mieltä olet julkkisten lanseeramista tuoksuista? mitä väliä?

Vierailija
16/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 03:46"]

Oi! Estee lauderin Pleasures on ihana!!

[/quote]

On! Pleasures-sarjassa on monta muutakin hyvää tuoksua, mutta se niiden kaikkien "äiti" on kyllä se parhain.

Vierailija
17/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 04:35"]

En käytä hajuvesiä. En pidä niistä.

Ja tämä on ihan asiallinen vastaus tähän kyselyyn, sillä ensimmäinem kysymyshän oli "Kuinka usein käytät hajuvesiä?"

[/quote]

Sama juttu. Kaikki hajuvedet haisevat nenääni pahalta.

Vierailija
18/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:22"]En käytä mitään hajuvettä, käytän vain parfyymejä :D

Käyttääkö muka kukaan muu kuin yli kuuskymppinen jotain hajuvesi-sanaa vielä tänä päivänä???

En viitsi paljastaa merkkejä täällä ettei kaikki ala tilaamaan tai ostamaan matkoilta samoja. Niitä kun ei (onneksi) saa Suomesta.

[/quote]

Käyttää, ainakin minä ja kaikki jotka tunnen. Mikä muu kuin hajuvesi Se sitten on?

Vierailija
19/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:22"]

En käytä mitään hajuvettä, käytän vain parfyymejä :D

[/quote]

Tässäkin ketjussa jauhat tuota samaa, ja vastaan samoin: miten pitäisi kutsua, jos ei hajuvedeksi? Sanotko sä: "laitoin tänään vähän oo de parfyymiä, tykkään tosta uudesta minkä ostin". Tai hitto miten nuijaa, jos muistitkin väärin, ja se olikin oo de kolon.

Kaikki tuoksuthan eivät ole parfyymiä, ja hyvä niin, koska ovat lähinnä iltakäyttöön.

Sä oot varmaan ainoa alle kuuskymppinen, joka haluaa olla paskantärkeä hajuvesilläkin.

Vierailija
20/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

)

Päivittäin, tulee alaston olo jos unohtaa laittaa. poikkeuksen jos olen koko päivän kotona tai käyn max. Kaupassa tai lenkillä, en laita. 

Kaksi suihkausta kaulalle, yksi ranteisiin (suihku toiseen ranteeseen ja kevyesti hieron ranteita yhteen)

Just tyhjentelin varastoja ja heitin vanhat ja käyttämättömät pois, jäljellä jäi joku kahdeksan.

50ml, ei lopu heti kesken, mutta ei jää lojumaan kyllästyttyäni kuten 100ml

eipä juuri

- Lempihajuvesi?

Lanvin eclat d'arpege

- Inhokkihajuvesi?

Ei tule mitään mieleen.

Escadan Cherry in the air

Harvemmin, joskus jos muuta rasvaa ei ole lähettyvillä

Hyllyllä suorassa auringonvalossa täysin ohjeistusten vastaisesti :D

Olisikohan nelisen vuotta, on edelleen samanhajuinen kuin ennenkin,

Riippuu tosi paljon. Osa on tosi halvanoloisia ja ällöttäviä, osa ei eroa mitenkään muista tuoksuista.