Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on tänään joululounas töissä

Vierailija
16.12.2020 |

Olen töissä peruskoulussa ja tänään on perinteisen joululounaan aika! Kinkkua on ja laatikoita, rosollia ja jälkkäriksi karamellivanukasta. Nam nam.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihananaa! Meillä on töissä huomenna ja meinaan varata yli tunnin aikaa ruokailuun.

Vierailija
2/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäh?

Meidän koulussa siirryttiin täksi viikoksi etäopetukseen, miksei teidän koulussa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, mun lapsen koulussa olikin jo viime viikolla.

Vierailija
4/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toimarin kommennuksella kielletty joululounaat ja vastaavat.

Vierailija
5/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vaan lämmintä kättä. Ja senkin hanska kädessä

Vierailija
6/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo firmat on perunut joululounaat ettei korona tartu. Käydään sitten normilounaalla joka maksetaan itse, silloin ei korona tartu.

Vierailija
7/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jo itsenäisyyspäivän (tai no edeltävänä perjantaina) kunniaksi. Ruoka tulee keskuskeittiöltä ja on niin terveellistä niin terveellistä että. Suolatonta ja rasvatonta lanttu- ja porkkanalootaa (jotenkin raakaa lisäksi), rasvatonta sianlihaa, jostain flooravispistä tehtyä jälkkäriä, teollisia riisipiirakoita munamargariinilla. Rosollia ja siinäkin sitä helvetin flooravispiä. 

Mietin vaan, että voisi edes kerran vuodessa olla ruoka ihan vaan herkullista ja epäterveellistäkin. Kotona en voissa, kermassa, suolassa tai sokerissa tule säästelemään jouluna.

Vierailija
8/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene työpaikan joululounaalle ollenkaan. 700 ihmistä samassa ruokalassa!?!

Vierailija
9/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä yhdelläkään hyvällä joululounaalla tai ravintolan jouluaterialla ollut. Teen itse paljon maukkaammat ja suussasulavat laatikot enkä jätä kinkkua puoliraa'aksi.

Vierailija
10/10 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä yhdelläkään hyvällä joululounaalla tai ravintolan jouluaterialla ollut. Teen itse paljon maukkaammat ja suussasulavat laatikot enkä jätä kinkkua puoliraa'aksi.

Ovatko ne myös maittavia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän