Ryhmän ruokailu s-ryhmän ravintolassa, bonukset?
Siis lähden lasten pelireissulle rahapussin haltijaksi ja hoidan koko porukan ruokailijoiden maksut (talkoilla kerätyt rahat), saanko vinkauttaa bonukset omalle kortilleni?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 16:53"]
No, jos olet virallisesti taloudenhoitaja, niin yleensähän ne voi saada vaikka palvelumaksutta tilin pankista, ja sellaista pientä. Eihän se ole siltä peliporukalta pois, jos saat bonukset, vingauta vaan. Talkootyötähän teet kuitenkin tuon reissun ajan. Sitten jos jää joku alennus tms saamatta sen takia, niin otat mieluummin sen kun omat bonukset. Tosin joku katkera wt voi kilahtaa nyt, mutta sanot että on multa lupa.
[/quote]
ja tiedoksi, että koska s-ryhmä antaa hk-aleakin 15%, voit helposti saada sen tai 10 % pois, jos soitat etukäteen ja kerrot ryhmäsi tulosta, ja saatteko alennuksen. ainakin ruuat saatte nopeammin jos etukäteen varaat.
Kiitti 2! :) Ja kyllä on talkootyötä on tehty rahojen keräämiseksi, ehkä mä oon ansainnut...
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 16:56"]
Kiitti 2! :) Ja kyllä on talkootyötä on tehty rahojen keräämiseksi, ehkä mä oon ansainnut...
Ap
[/quote]
No kukaan ei voi olla niin pikkusieluinen ettei suo talkoolaisille mitään etuja!!! ja kait syöt oman ateriasikin tuosta kassasta, yleensä nyt edes ruuan saa, jos talkoilee. ens kerralla voit jo ilmoittaa kun kukkaro sulle annetaan, että sinne ja sinne mennään syömään, ja otat bonukset, niin kaikki sitten tietää ainakin.
No s-kortti on kyllä todellisiudessa kotitalous kohtainen. Joukkue- ja yrityskortit on erikseen. Toi menee mun mielestä kyllä jo harmaalle alueelle. Villi veikkaus, että luokiteltais petokseksi..Ei sillä, että ketään kiinnostais ja kun kyse on kerrasta eikä puhuta tuhansista euroista. Voithan kysyä siinä kassalla mielipidettä henkilökohtaisen bonuskortin käyttöön..
Miksei suostu? Mistä ne tietää kenen rahoilla aapee siellä makselee?
Ehdottomasti otat omalle kortilles bonukset koska ei teillä oo mitään muutakaan korttia! Eri asia jos olis joukkoeen bonuskortti ja silti vetelisit omalles bonarit ;)
Tarjoilija voi gejdä poikkeuksen, mutta s-ryhmän ohjeiden mukaan et. S-etukortti on henkilökohtainen, eikä sitä voi käyttää esim. työ tai yhdistyksen ostoja maksaessa. Verottajahan ei sitten tykkää noista myöskään, jos kuitti menee seuran verotukseen.
S-ryhmän työntekijä
Kannattaa harkita ennemmin s-cardia, etenkin jos teille tulee majoituksiakin. Sen käytön kanssa ei ole ongelmia ryhmänkään kanssa.
-10.
Yleensä yhdistykselle ostaessa ei saa kerätä bonuksia itselle.
Pelireissut kun ei ole virallinen taho niin silloin se voi olla luvallisa.
Ainakaan yrityskortilla maksaessa ei voi kerätä bonuksia itselleen, en tiedä onko sama yhdistyksen kortilla. Tietty jos maksat yksityihenkilön kortilla tai käteisellä on asia eri ja saat bonukset vinguttaa itsellesi.
No, jos olet virallisesti taloudenhoitaja, niin yleensähän ne voi saada vaikka palvelumaksutta tilin pankista, ja sellaista pientä. Eihän se ole siltä peliporukalta pois, jos saat bonukset, vingauta vaan. Talkootyötähän teet kuitenkin tuon reissun ajan. Sitten jos jää joku alennus tms saamatta sen takia, niin otat mieluummin sen kun omat bonukset. Tosin joku katkera wt voi kilahtaa nyt, mutta sanot että on multa lupa.