Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skopjesta koronaa joululahjaksi Turkuun!

Vierailija
16.12.2020 |

Lennot starttaavat taas tulevana lauantaina. Mikähän tuossa Skopjessa Turkua niin kiihottaa että sieltä on ihan ehdoin tahdoin kuskattava koronaa? Voisiko joku oikeasti kertoa miksi juuri tuolta. Luulisi että Kanaria ja Fuengirola olisi enempi kiinnostavia kohteita.

https://yle.fi/uutiset/3-11699492

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin on tummia Makedonialaisiksi. Siksi niitä ei saa kuvata ja se on suuri salaisuus

Ei kosovolaiset oikein eroa makedonialaisista ulkonäöltään. Vai erotatko sinä?

Mistä luit kosovolaisista. Laitatko sen kohdan tekstistä?

Vierailija
42/51 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välilaskulla somaanlandiaan ja pagdaddiin lomalle.

Skopjesta vain ei lennetä kumpaankaan.

Erbiliin lennetään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa korona leviää kiitettävästi ilman Skopjen-tuontiakin.

Kaupunki tehostaa toimia eräissä lähiöissä, josta päättelen että pahimmat tautikeskittymät ovat niissä.

Miksi Tampereelle on huomattavasti vähemmän koronaa kuin Turussa?

Vierailija
44/51 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tulijat on tänne pâkkòlâìsìksì tulleita, jotka reissaavat tuolla sukuloimassa. Oli juttu kuinka kamalaa oli kun kevään sulun aikana ei päässytkään tänne ja kela lopetti tukien maksamisen kun ei päässyt tapaamiseen.

Vierailija
45/51 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hetkauta meidän korona tilanne 150 koneella tullutta korona potilasta. Sitä paitsi hoito on täällä 100 kertaa parempaa kuin lähtömaassa ja vieläpä ilmaista, ihan sama oletko kansalainen vai et.

Sitä paitsi hehän joutuvat 10 päivän karanteeniin joka tapauksessa.

Vierailija
46/51 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/51 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5092701/Turkuun+saapuu+jalleen+le…

Ei sieltäpahemmin kantiksia näytä ulos tulevan.  Aivan turhaan tämmöistä pöpöputkea pidetään auki, tilanne riittävän vaikea ilman sitäkin.

Vierailija
48/51 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko kokonaan lopettaa tuo "työvoiman vapaa liikkuvuus". Siitä ei ole hyötyä muut kuin yrityksen omistajille. Esim työmailla ei juuri enää suomalaisia ole. 1900-luvilla, jolloin itse olin monella työmaalla, niillä ei ollut ainoatakaan ulkkaria.

Saisivat suomalaiset taas töitä.

Vierailija
49/51 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, että kaikkee muut rajoitetaan, mutta jos on kyse työstä, niin kaikki sallitaan.

Pitäisi oll karanteenihotelli uuden Seelannin tyyliin.

Vierailija
50/51 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko kokonaan lopettaa tuo "työvoiman vapaa liikkuvuus". Siitä ei ole hyötyä muut kuin yrityksen omistajille. Esim työmailla ei juuri enää suomalaisia ole. 1900-luvilla, jolloin itse olin monella työmaalla, niillä ei ollut ainoatakaan ulkkaria.

Saisivat suomalaiset taas töitä.

Kyllä se hiljalleen menee porukan tajuntaan, kuka globalisaatiosta hyötyy ja kuka ei. Helvetisti siinä on ainakin haittoja vaikka t-paidat onkin halpoja. 

Eurooppa vetää itse narua kaulaan ja ripustautuu samalla yleviin julistuksiinsa. 100-vuoden päästä ei ole enää entisenlaista Eurooppaa nykymenolla, joten ennen sitä pitäisi varmaan tehdä jotain toisin.

Vierailija
51/51 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Skopjen suunnalta olevat haluaa jouluksi kotiin. Ja sitten uudenvuoden jälkeen takaisin Suomeen korona-tuliaisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi