Hairstore konkurssiin
Kommentit (39)
Ai jaa, että täällä vauva-foorumilla informoit näinkin tietävästi? Kannattaisiko ottaa asioista oikeasti selvää.
Oikein, hyvä että siitä päästään. Olin vakioasiakas, kunnes viitisen vuotta sitten jouduin toistuvasti kuuntelemaan henkilökunnan keskinäisiä riitoja ja valituksia työajoista. Samoihin aikoihin sinne alkoi tulla toistaitoisia tekijöitä. En jää kaipaamaan.
Jep, eli sen verran konkurssista: Se on oma juridinen oikeushenkilö verrattuna Hairstore Oy:öön. Mitään velvollisuutta konkurssipesällä ei edes olisi hyväksyä yhtiön aikaisia lahjakortteja, vaan lähtökohtaisesti lahjakortin omistajien tulisi valvoa velkansa konkurssissa (eli käytännössä ei ole mitään mahdollisuutta rahoja saada, koska alle 50 euron jako-osuutta ei velkojille lain mukaan tilitetä, ja tilittämiseen menisi muutenkin useampi vuosi). Itse hämmästelen pesänhoitajan ratkaisua mikäli lahjakortit hyväksyy, mutta hieno juttu asiakkaan kannalta jos näin on.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:26"]
Lahjakortit kannnattaa käyttää kahdenviikon sisällä. Rahoja ei saa takaisin ellei lahjakortti ole ostettu konkurssin virallistamisen jälkeen.
Työntekijöille maksetaan palkat ja lomarahat normaalisti.
Todennäköisesti Hairstore jatkaa toimintaa, mutta se ei ole 100% varmaa.
[/quote]
Ai jaa, että täällä vauva-foorumilla informoit näinkin tietävästi? Kannattaisiko ottaa asioista oikeasti selvää.
Olen töissä Storella, tai siis kai nyt on sanottava, että olin. Mulla on ollut hyvä vakioasiakaskunta ja kivat työkaverit. Jos joku on helpottunut siitä, että 170 ihmistä sai juuri potkut ja sanoo, että "päästiinpä eroon siitäki p-skasta"niin vetää mut hieman sanattomaksi. Tai ei sittenkään. Julmaa ja lyhytnäköistä ajatella noin. Toivottavasti et itse koskaan joudu konkurssin vuoksi työtäsi menettämään. Taas yksi syy mulle olla lukematta näitä typeriä palstoja. Ihmiset on idiootteja.
hallituksen vero"uudistukset" ovat iskeneet hienosti, kaikki konkurssin partaalla ja kansa työttömänä. Voiko hallitusta kiittää jotenkin?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:08"]
Mulla on lahjakortti Hairstoreen. Saanko nyt rahat takaisin?
[/quote]
varmaan niillä tyhjennetään varastot kuten Tiimarissakin tehtiin, eli kipkap ostoksille mahdollisimman nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 23:52"]
Olen töissä Storella, tai siis kai nyt on sanottava, että olin. Mulla on ollut hyvä vakioasiakaskunta ja kivat työkaverit. Jos joku on helpottunut siitä, että 170 ihmistä sai juuri potkut ja sanoo, että "päästiinpä eroon siitäki p-skasta"niin vetää mut hieman sanattomaksi. Tai ei sittenkään. Julmaa ja lyhytnäköistä ajatella noin. Toivottavasti et itse koskaan joudu konkurssin vuoksi työtäsi menettämään. Taas yksi syy mulle olla lukematta näitä typeriä palstoja. Ihmiset on idiootteja.
[/quote]
öö, ei täällä ole kukaan Hairstoren konkurssista iloinnut. Päinvastoin.
Kyllä lahjakortti hyväksyttiin! Joten älä ihmettele asiaa äskeinen kirjoittaja...
Työntekijöistä moni jäi kylläkin ilman palkkaa ja joutuvat silti tekemään loput vuoronsa "kiitos oikein järkevän työehtosopimuksen" ja noista työvuoroista on kyllä "oikeasti" syytä ruikuttaakin kun työnantaja pelaa niissäkin omaan pussiin...
Tietääkö kukaan miten kävi tuliko jatkajaa???Toivottavasti kukaan ei jatka tuota lafkaa. Olisi niin hyvä päästä tuosta eroon lopullisesti. Toivottavasti ottavat opikseen.
Mikä tää uus new hairstore on? Vieläkö ne urpot yrittää kun asiakkaat on kaikonnu jo aikoja sitten. Huonoja päätöksiä toisensa perään
Ei yllätä. Kallit hinnat ja korkeintaan keskinkertainen taso.
[/quote]
Käytä se äkkiä kun liikkeet on vielä auki! Konkurssipesästä et saa mitään takaisin.
[/quote]
Tuskin jos firma on asetettu konkurssiin. Kannattaisi ehkä käyttää se nyt kun liikkeet on vielä auki.
Lahjakortit kannnattaa käyttää kahdenviikon sisällä. Rahoja ei saa takaisin ellei lahjakortti ole ostettu konkurssin virallistamisen jälkeen.
Työntekijöille maksetaan palkat ja lomarahat normaalisti.
Todennäköisesti Hairstore jatkaa toimintaa, mutta se ei ole 100% varmaa.
Harmi, minulla on ollut hyvä kampaaja monta vuotta. Kaikki kampaajat ko.firmassa ei ole kovin kummosia, mutta tämä minun kampaaja todella kokenut.
Varsin äkkiä ajan, jotta pääsen vielä ensi viikolla.