Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tarkoittaa kun hääkutsussa on..

Vierailija
08.05.2014 |

"Häiden teemana on musta lila.."

Pitääkö pukeutuminen olla siihen suuntaavaa, vai miksi siitä mainitaan. Kiitos kaikille jo etukäteen ystävällisistä vastauksista

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin, että musta ja lila on morsiamen puvun värit ja mahdollisesti julhapaikan värit, joten niitä ei vieraiden asuissa pitäisi pääväreinä olla.

Vierailija
2/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita morsiammelle ja kysy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heitit kyllä pahan.. ei aavistustakaan edes siitä, mikä on "musta lila", puhumattakaan miten se liittyy häihin. Pitäisikö sun soittaa morsmaikulle? Ja laita tännekin tietoa, mielenkiinto heräsi:)

Vierailija
4/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen jotkut goottihäät...

Ja enemmän mä ajattelen, että jos teema kerrotaan etukäteen, niin halukkaat voi pukeutua sen mukaisesti. Mutta ehkä tosiaan voisit pirauttaa ja ilmoittautua mukaan ja samalla kysäistä, mitä teema tarkoittaa ja toivotaanko vieraiden huomioivan sen.

Vierailija
5/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloweeniin vivahtavaa..? Vedä itse päälle kurpitsan sävyä, niin stemmaa hienosti.

Vierailija
6/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha, itse ajattelisin että jos teema kerrotaan kutsussa niin hääpari toivoo vieraiden osallistuvan teemaan vaatteillaan. Mutta joo, ei ole ennen tullut tuollaista vastaan. Tuntuisi kyllä erikoiselta että kukaan kertoisi kutsussa juhlien teema väriä ihan vaan huvin vuoksi. 

Vierailija
7/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka ajatus oli että vierailta toivotaan sen sävyistä pukeutumista. Miksi ihmeessä teemavärit pitäisi muuten etukäteen kertoa. Toisaalta se saattoi kuitenkin olla varoitus ettei kukaan saa sydäriä kun morzilla astuu esiin mustassa koltussa. Niin tai näin, typerästi ja epäselvästi ilmaistu juttu.