Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä olla totta vai onko tämä huono vitsi? Video meppiehdokkaasta...

Vierailija
08.05.2014 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
2/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerennyt katsoa vielä loppuun, ihan pelkän aloituksen vaan. Mutta, minkälainen henkilö menee haastatteluun, vieläpä julkisen median taltioimaan haastatteluun, ilman että miettii etukäteen vastausta kysymykseen: "Miksi haet mepiksi?" ! Siis eihän kukaan mene työhaastatteluunkaan ilman että on miettinyt etukäteen mitä vastaa, jos kysytään "Miksi haet tätä paikkaa?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisellä ei ole mitään koulutusta ja harrastuksena on biljardin peluun harjoittelu, niin ei kait sitä voi kovin jäsentynyttä ja sisällöltään relevanttia puhetta odottaakaan. 

Vierailija
4/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha :D

Vierailija
5/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopussa: "Mutta politiikka kiinnostaa?" "Kyllä".

Ja haastateltava ei edes tiedä mitä tarkoittaa politiikassa vasen ja oikea.

Vierailija
6/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stna. Siis ei herranjumala. Anteeksi nyt vaan. Mutta siis kokemuksen takia hakee mepiksi, kun ei vielä oo hirveesti kokemusta politiikasta? Apua.

Vierailija
7/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestänyt katsoa loppuun. Au, apua. 

Joskus mun painajaisuneni on just tollasia, yhtäkkiä tajuan olevani jossain haastattelussa ja itsekin mietin että "miks mä tänne hain, mä en tiedä tästä asiasta mitään". Ja yleisö odottaa vastauksia. 

Vierailija
8/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://areena.yle.fi/tv/2247900

Tarkoitus ei ole todellakaan pilkata ketään, mutta mitä ihmettä nämä ihmiset tekevät tuolla?

Vierailija
9/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!!

Vierailija
10/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asuvalintakin on aika erikoinen...

Vierailija
11/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 13:17"]

Ei stna. Siis ei herranjumala. Anteeksi nyt vaan. Mutta siis kokemuksen takia hakee mepiksi, kun ei vielä oo hirveesti kokemusta politiikasta? Apua.

[/quote]

Joo, eikös kokemusta lähdetä ensinnä hakemaan kunnanvaltuustosta. Tai edes sieltä puolueen toiminnasta...

Vai pitäiskähän minunkin harkita alanvaihtoa. En ole ikinä ollut pankkialalla töissä. Merkonomikoulutus on vuodelta -98. Pääsisinköhän pankinjohtajaksi? Huipultahan sitä pitäisi aloittaa kokemuksen hakeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi