Mistä löysit kumppaniksi?
Niin, mistä ja miten? Minä en vieläkään mistään. N39.
Kommentit (21)
Opiskelukaverin otin fysiikan laskareista.
Töistä. Oltiin vuosia työpari bensiksen yövuorossa ja vaan hitsaudettiin samalla yhteen ❤️
Työkaverin kautta. Mies on silloisen työkaverini lapsuudenystävä. Eräs kerta after work -drinkeillä osuttiin samaan porukkaan. Kyseinen työkaveri oli bestmanina häissä.
Yhteinen työprojekti, jossa tavattiin.
Baarista 20v sitten, naimisissa nyt 16 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Töistä. Oltiin vuosia työpari bensiksen yövuorossa ja vaan hitsaudettiin samalla yhteen ❤️
Ihanat! Yövuoroissa on taikaa..
En näköjään mistään. Yhden löysin netistä, muttei ollut mistään kotoisin ;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat! Yövuoroissa on taikaa..
Kyllä, ja konkreettisesti opin tuntemaan hänet väsyneenä, stressaantuneena ja kaikissa muissakin mielentiloissaan mutta aina oli silti minulle ystävällinen kaiken paineen keskellä.N31.
Baarista. Mentiin mun kämpille ja vaan nukuttiin. Vaihdettiin numeroita ja siitä se lähti. M41
Duunista. Tai tarkemmin työpaikan ruokalan kokki.
Opiskelijabileistä, yhteisten tuttujen kautta.
Töistä minäkin. Reilu kolme vuotta tehtiin töitä yhdessä ja tutustuttiin siinä ohessa toisiimme. Viihdyttiin hyvin yhdessä, mutta koskaan meidän välillämme ei ollut mitään sellaista. Sitten minä päädyin vaihtamaan työpaikkaa ja läksiäisjuhlissa tämä työkaveri vei minut hetkeksi syrjään ja kertoi, että ajatus siitä, ettemme näe enää lähes joka päivä tuntuu kamalalta ja hän taitaa rakastaa minua.
Nyt ollaan oltu viisi vuotta yhdessä ja tämä sujuu vielä paremmin kuin yksikään työprojekti.
Opiskeluaikana ainejärjestön excursiomatkalta. Hän hiplaili minun jalkaani pöydän alla illalla.
Siis kumppanisi. AP.