Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko koskaan saanut rajun seksin jälkeen.....

Vierailija
08.05.2014 |

virtsarakontulehdusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lähes aina. Mulla on estolääkitys mutta nyt sekään ei auttanut ja kusen taas verta. Se on muuten virtsatieinfektio, jos nyt puhumme samasta taudista.

Vierailija
2/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti! Ja ihan jo tavallisestakin seksistä saattaa tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pööö

Vierailija
4/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. harrastin nimittäin viikko sitten rajua seksiä kuukautisten aikana ja nyt tulehdus. sain antibiootit. Kondomi oli käytössä, joten en usko sp-tautiin. Kolme rajua yhdyntää parin tunnin sisällä. t.ap

Vierailija
5/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sain jopa tavallisesta seksistä. Auttoi kun aloitin käymään aina juuri ennen ja heti seksin jälkeen alapesulla ja pissalla. Myös mies teki saman ja samalla pesi myös kätensä. En tiedä onko miehen pesemisellä kuinka paljon vaikutusta, mutta tuolla saa joka tapauksessa virtsateiden lähellä sijaitsevilta alueilta bakteereita vähennettyä, joten niiden riski päätyä väärän paikkaan pienenee. Ja pissaaminen lisäksi huuhtelee virtsaputkesta ja sen suulta bakteereita.

Vierailija
6/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan saanut, mutta pelkään saavani sen vielä joku päivä. Limakalvot todella kuivat ja ärtyvät seksistä helposti. Kirvelee välillä tosi paljon :(. Kirvelyä oon saanut vähennettyä siten, että käytän helvetisti silikonipohjaista liukkaria, menen heti seksin jälkeen pesemään värkkini ja pesun jälkeen levitän alakertaan kookosöljyä. Mahtaakohan tämä estää myös kusitulehduksen syntyä..?

Vierailija
7/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee lähes automaattisesti, jos en käy pissalla ja alapesulla heti jälkeenpäin.

Vierailija
8/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatientulehdustahan sanotaan myös kuherruskuutaudiksi ihan tästä syystä. Limakalvot ovat kovalla koetuksella, kun seksiä harrastetaan paljon tai erityisen rajusti, ja silloin bakteerit pääsevät helpommin valloille. 

Vierailija
9/9 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla klamydia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme