Voiko raskaustesti näyttää negaa kp30 vaikka olisi raskaana?
Alkaa jo ihmetyttää kun vuotoa ei kuulu kp31, menkkaolot oli ja meni, tuli vaan pieni rusehtava tuhru paperiin. Eilen kp30 tein testin iltasella, olin päivän mittaan juonut paljon vettä että virtsa varmaan laimeaa, mutta ihan nega oli, se raskausviiva erottui ihan valkeana. Ärsyttävää, kun vauvaa on toivottu ja oltu ilman ehkäisyä, sitten testi näyttää negaa muttei kuukautisiakaan tule. Toisaalta, ei ole yhtään "raskausolo" rinnat arat tms. ainoa mikä on että nälkä koko ajan.
Kommentit (12)
Voi ei, vielä epäilyttävämpää kun vastaatte noin. Oliko teillä jo ennen plussaamista raskausoireita? Minä mietin vaan, onko vuoto jostain muusta syystä jäänyt tulematta vai mikä tässä. ap
Minä sain positiivisen testin vasta kp37, koska ovulaatio oli ollut siinä kierrossa viikon myöhässä. Voi myös olla että toivot vauvaa niin paljon että se vaikuttaa menkkojen alkamiseen.
Vai voisiko tää nälkä kertoa jotain?? Koko ajan olo että ruokaa, nälkä! ap
Itse sain ensimmäisen positiivisen raskaustestin kp 40/30
Tosin tiesin, että hedelmöityminen oli tapahtunut kp 26/30 tapahtuneesta yhdynnästä, mutta pitkään sai odottaa kuukautia/positiivista (yhden testin tein (kp 35/30 ennen tuota positiivista tulosta).
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:43"]Vai voisiko tää nälkä kertoa jotain?? Koko ajan olo että ruokaa, nälkä! ap
[/quote]
Nuo on niin yksilöllisiä. Minulla ei esimerkiksi ollut koko raskauden aikana mitenkään kohonnutta ruokahalua tai virtsaamisen tarvetta (kävin pissalla 2-4 krt vuorokaudessa), joita moni valittelee. Eikä mitään muitakaan oireita.
Tosi ärsyttävää. Saattoi olla niin, että ovulaatio oli myöhässä tässä kuussa. Mutta seksiä oli kierron puolivälissä tai kp20 viimeeksi, eli sitten voi olla että siittiöt jo kuolleet kun ovulaatio ollut..ap
No en viitsi verikokeeseen, mielessäni tuntuu että en ole raskaana mutta toivon vaan. Mulla on vähän vatsasärkyä, jomotusta, voipi olla että vuoto vaan alkaa myöhässä. ap
Voi. Meidän nega kp 32 on nyt 5-vuotias.